اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

پیگیری‌های فارس درباره جاده مرگ نتیجه داد/ آغاز ساخت بخش پایانی محور بادرود به کاشان

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: امروز با آغاز عملیات بخش پایانی بزرگراه بادرود کاشان به طول ۹.۵ کیلومتر آغاز و تا هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

پیگیری‌های فارس درباره جاده مرگ نتیجه داد/ آغاز ساخت بخش پایانی محور بادرود به کاشان

 به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، جاده بادرود به کاشان از جمله راه‌های پرخطر کشور محسوب می‌شد که با توجه به تصادفات زیاد و مرگ‌ و میرها در رسانه‌ها و افکار عمومی به جاده مرگ مشهور شده بود.

در سامانه فارس من این موضوع بارها توسط مخاطب در خبرگزاری فارس مورد سؤال و پرسش واقع‌ شده بود که با پیگیری‌های ویژه خبرنگاران خبرگزاری و مردم این موضوع با وعده مسؤولان در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار گرفت؛ در ماه گذشته با حضور وزیر راه و شهرسازی ۲۶ کیلومتر باند دوم آن افتتاح و کلنگ ساخت ۹.۵ کیلومتر باقیمانده آن امروز بر زمین زده شد.

 رحمت‌اله فیروزی پور نماینده نطنز بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی در این مراسم کلنگ‌زنی اظهار کرد: امروز شاهد کلنگ‌زنی بخش پایانی بزرگراه بادرود به کاشان هستیم، این حلقه مفقوده‌ای است که سال‌های سال مورد رنجش و غم مردم منطقه بود و مردم منطقه بادرود جوان‌های زیادی را در این راه از دست‌دادند.

 نماینده نطنز و قمصر در مجلس شورای اسلامی افزود: از ابتدای کار نمایندگی این مطالبه عمومی همه مردم بود که باید تکلیف این جاده مشخص تا هر روز شاهد مرگ‌ و میر جوانان و داغ خانواده‌ها در این راه نباشیم؛ با پیگیری‌های ویژه‌ای که از سوی وزارت راه و شهرسازی و مجلس شورای اسلامی انجام‌گرفته در ماه گذشته ۲۶ کیلومتر آن توسط وزیر راه افتتاح و امروز نیز کلنگ شروع به کار بخش پایانی بر زمین زده شد.

 وی گفت: در خصوص احداث جاده قدیم نطنز به کاشان محدوده سایت شهید احمدی روشن همچنین ورودی قمصر نیز خبرهای خوبی در راه است که سال آینده عملیات دو بانده شدن جاده قدیم نطنز به کاشان و آغاز و ورودی قمصر نیز به نتیجه خواهد رسید.

 عبدالهاشم حسن‌نیا معاون وزیر راه و شهرسازی نیز در این مراسم اظهار کرد: این جاده در کریدورهای شمال-جنوب از مرز بازرگان تا خلیج‌فارس را متصل می‌کند و با احداث ۱۰ کیلومتر باقی‌مانده شاهد کاهش تصادفات و تردد ایمن و روان را در منطقه داشته باشیم.

وی با بیان این که این ۹.۵ کیلومتر با اعتباری بالغ‌ بر ۳۳۰ میلیارد ریال احداث خواهد شد، گفت: امیدوارم تا هفته دولت این پروژه به بهره‌برداری رسیده و بخش پایانی بزرگراه بادرود به کاشان زیر بار ترافیک برود و مشکلات مردم این منطقه در حوزه راه‌حل شود.

انتهای پیام/۶۳۰۲۵/ص۳۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول