اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

ثبت یازدهمین اهدای عضو همدان/ کودک یک‌ساله به ۳ بیمار زندگی بخشید

مسئول واحد فراهم‌آوری اعضاء پیوندی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از ثبت یازدهمین اهدای عضو در استان همدان خبر داد.

ثبت یازدهمین اهدای عضو همدان/ کودک یک‌ساله به ۳ بیمار زندگی بخشید

مجید حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، از  ثبت یازدهمین اهدای عضو استان همدان طی امسال خبر داد و اظهار کرد: اعضای مهیار رضایی کودک یک ساله که در اثر مسمومیت دچار ضایعه مرگ مغزی شده بود به سه بیمار نیازمند پیوند زندگی دوباره بخشید و  یازدهمین اهدای عضو استان امسال رقم خورد.

وی ضمن قدردانی از خانواده این ایثارگر گفت: از دست دادن عزیز امری سخت و فراموش‌نشدنی است و از خداوند برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبراز درگاه ایزد منان مسئلت می‌نماییم.

 مسئول واحد فراهم‌آوری اعضاء پیوندی دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کرد: ثابت شده که افراد مرگ مغزی دیگر به زندگی باز نمی‌گردند اما با پیوند اعضایشان می‌توان حیاتی دوباره به بیماران نیازمند و در انتظار پیوند بخشید.

وی با اشاره به اهمیت فرهنگ‌سازی در اهدای اعضای بیماران مرگ مغزی گفت: ترویج فرهنگ اهدای عضو بیمارانی که دیگر امکان برگشت به زندگی ندارند برای اینکه زندگی دوباره به بیماران در انتظار اهدای عضو ببخشند مورد توجه بوده و نیز لازمه پیشرفت در حوزه اهدای عضو، کار گروهی و همدلانه است.

انتهای پیام/89026/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول