اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

راه‌اندازی اتاق‌های ۱۱گانه فوق پیشرفته جراحی در بیمارستان رضوی

مدیر عامل بیمارستان رضوی از راه ‌اندازی اتاق‌ های جدید جراحی در این بیمارستان خبر داد.

راه‌اندازی اتاق‌های ۱۱گانه فوق پیشرفته جراحی در بیمارستان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، محسن محور با اشاره به اضافه شدن تجهیزات جدید به مجموعه بیمارستان رضوی اظهار کرد: اتاق‌های عمل یازده‌گانه و مجزای بیمارستان رضوی همزمان با ایام الله دهه فجر امسال آغاز به کار کرد.

مدیرعامل بیمارستان رضوی بیان کرد: این اتاق‌های عمل جراحی مجهز به سیستم لاپاراسکوپی ۴K وسیستم اندوویژن با بالاترین کیفیت تصویر موجود در کشور هستند.

وی با اشاره به اینکه این اتاق‌های عمل یازده‌گانه مجهز به سیستمco2 سانترال و سیستم پیشرفته ICG جهت تشخیص بافت‌های سرطانی در حین جراحی هستند، عنوان کرد: همچنین سیستم پیشرفته انتقال بیمار به صورت تمام اتوماتیک یا ORIBITAL از دیگر تجهیزاتی است که بیماران اتاق‌های عمل از آن بهره می‌برند.

محور خاطرنشان کرد: تخت‌های جراحی پیشرفته با قابلیت عبور اشعه و انعطاف جهت اعمال جراحی خاص، چراغ‌های سیالیتیک فوق پیشرفته با قابلیت تمرکز اتوماتیک نور و تصویربرداری حین جراحی، فضاسازی و ایجاد زیرساخت یک اتاق هیبرید از دیگر مشخصات این اتاق‌های جراحی است.

مدیرعامل بیمارستان رضوی بیان کرد: با راه‌اندازی این اتاق‌های جراحی امکان پذیرش متقاضیان جراحی در بیمارستان رضوی به ۲ برابر افزایش پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول