اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

روایت استاندار تهران از مشکلات دشت ورامین در حضور قالیباف

استاندار تهران در سفر یک روزه رئیس مجلس شورای اسلامی تأمین اعتبار انتقال آب از تصفیه خانه هفتم تهران به دشت ورامین، بیمارستان پیشوا و مترو را مهم‌تریم مطالبات مردم این منطقه عنوان کرد.

روایت استاندار تهران از مشکلات دشت ورامین در حضور قالیباف

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران ظهر امروز در جلسه پیگیری و نظارت میدانی سفر یک روزه رئیس مجلس شورای اسلامی از دشت ورامین اظهار داشت: امیدوارم سفر جناب آقای قالیباف به سفر روسیه پرخیر برکت باشه چرا که در بهترین زمان ممکن این اتفاق افتاد و بسیار راهبردی و اثر بخش بوده است.

وی گفت: جنوب شرق استان تهران خصوصیات منحصر به فردی دارد که از سایر قسمت‌ها مجزا کرده است و جمعیت این منطقه بر اساس سر شماری سال ۹۵ بیش از یک میلیون نفر است.

وی بیان داشت: پروژه آبرسانی برای این شهرستان‌ها بسیار مهم است و آبرسانی به این شهرستان‌ها ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد تا آب از تصفیه خانه هفتم تهران به این چهار شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا و پاکدست برسد.

وی در ادامه افزود: انتقال آب تصفیه خانه جنوب تهران پیشرفت خوبی دارد و آب این تصفیه خانه به طور نسبی به دشت ورامین می آید و باید این انتقال کامل شود.

وی خاطر نشان کرد: شهرستان پیشوا فاقد بیمارستان است و این بیمارستان حدود ۱۰ سال پیش زمین به دانشگاه آزاد واگذار شده بود و اخیرا دانشگاه آزاد اعلام کرد که نمی‌تواند بیمارستان را تکمیل کند و نیازمند تامین اعتباراست.

وی تاکید کرد: دشت ورامین نیازمند مسیر مترو است، مطالبه مردم دشت ورامین این است تا مترو در این مسیر اجرایی شود و این مطالبه مردم برای حمل و نقل می‌باشد.

بندپی گفت: اعتبارات استانی و کشوری در حوزه بهداشت در استان و در دشت ورامین بسیار ضعیف است، با توجه به افزایش جمعیت در استان نیازمند تخصیص اعتبار بیشتر در حوزه بهداشت درمان و حوزه فرهنگی  می‌باشیم.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول