اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

افتتاح و کلنگ‌زنی 7 هزار میلیارد تومان پروژه در استان همدان

استاندار همدان از افتتاح و کلنگ‌زنی حدود ۷ هزار میلیارد تومان پروژه به مناسبت دهه مبارک فجر در استان همدان خبر داد.

افتتاح و کلنگ‌زنی 7 هزار میلیارد تومان پروژه در استان همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، سید سعید شاهرخی عصر امروز در جمع خبرنگاران بیمارستان ۱۵۴ تختخوابی سردار شهید سلیمانی در تویسرکان را از مدرن‌ترین بیمارستان‌های کشور خواند و اظهار کرد: بیمارستان جدیدالاحداث تویسرکان به پد بالگرد استاندارد برای شرایط اورژانسی بیماران مجهز شده است.

وی به همکاری، تلاش و پیگیری‌های زیاد نماینده مردم تویسرکان در مجلس برای راه‌اندازی بیمارستان اشاره کرد و افزود: بیمارستان جدیدالاحداث تویسرکان یکی از ده‌ها پروژه‌ در حوزه بهداشت و درمان استان همدان بود، که انجام گرفته است.

استاندار همدان با اشاره به ایجاد تحول و انقلاب در حوزه درمان و پیشرو بودن استان همدان در این زمینه، گفت: تقریبا در هر یک از شهرستان‌های استان یک پروژه افتتاح کردیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس درباره پروژه‌های دهه فجر در استان، با اشاره به اینکه حدود ۷ هزار میلیارد تومان در استان همدان پروژه افتتاح یا کلنگ‌زنی کردیم، بیمارستان سردار شهید سلیمانی، زمین چمن مصنوعی و نیروگاه ۵۰۰ مگا واتی ملایر و... از این پروژه‌ها عنوان کرد.

شاهرخی ایجاد و توسعه کشت‌های گلخانه‌ای را از اقدامات بزرگ استان در حوزه کشاورزی دانست و گفت:قبل از اجرای برنامه سند سه ساله در سال ۹۷ ، تنها ۱۰۷ هکتار گلخانه در استان همدان بود که حدود دو سال و نیم اخیر ما حدود ۱۷۰ هکتار گلخانه ایجاد کردیم؛ البته بیش از ۵۰۰ هکتار هم مانند فاز سوم شهرک گلخانه فرسفج آماده واگذاری داریم.

انتهای پیام/89010

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول