اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

عزیزی: فدراسیونی هستیم که هیچ سخت‌افزاری نداریم/بودجه ما دردی را دوا نمی‌کند

رئیس فدراسیون تنیس گفت: با توجه به اینکه تجهیزات این رشته وارداتی هستند، بودجه سه میلیارد و سیصد و پنجاه میلیون تومانی دردی را دوا نمی‌کند.

عزیزی: فدراسیونی هستیم که هیچ سخت‌افزاری نداریم/بودجه ما دردی را دوا نمی‌کند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، داود عزیزی در مورد برگزاری مسابقات تنیس در زمین‌های مجموعه المپیک جزیره کیش اظهار داشت: تنیس یک ماه با جزیره کیش همراه بود و چند تورنمنت انجام شد. جام حذفی بانوان را داشتیم که ۷۳ تیم حضور بودند و مسابقاتشان از ۲۳ دی تا ۴ بهمن انجام شد. از ۴ تا ۱۱ بهمن مسابقات ای‌تی‌اف جونیور بود که ۱۱۲ تنیسور از کشورهای مختلف شرکت کردند.
وی با اشاره به برگزاری مسابقات جام حذفی باشگاه‌ها و دسته‌جات آزاد کشور، تصریح کرد:
از ۸ تا ۲۳ بهمن نیز جام‌حذفی آقایان(جام فجر) برگزار شد. ۱۸۳ تیم حضور داشتند که نشان دهنده علاقه‌مندی خیلی خوب خانواده تنیس به مسابقات است. حضور چند بازیکن خارجی باعث شد سطح‌ مسابقات بالا برود. در فینال هم شاهد مسابقه جدابی بین دو تیم آکادمی احمدوند و توسعه امین‌دارو بودیم. هر مسابقه‌ای که کیفیت خوبی داشته باشه باعث می‌شود سطح کیفی بازیکنان ما بالا برود.
رئیس فدراسیون تنیس گفت: تلاش کردیم مسابقات را به نحو احسن برگزار کنیم البته نقص‌هایی هم وجود داشت که در صددیم آن‌ها را برطرف کنیم و اتفاقات خوبی را برای تنیس رقم بزنیم.
وی در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی مردان عنوان کرد: رده‌های سنی ما حدودا تکمیل شده است. تیم دیویس کاپ ما مانده که ۴ گزینه را کمیته فنی معرفی کرد. ۳ گزینه را دیدم. یک‌گزینه مانده که قرار است شنبه او را ببینم. سعی می‌کنیم در هفته آینده تکلیف تیم دیویس کاپ را مشخص کنیم. در کل، رده‌های سنی آقایان جمع بندی شده، بانوان ما هم در هفته پیش اعلام شد و به زودی تمام می‌شود.
عزیزی در مورد اینکه گفته می‌شود سرمربی تیم‌ملی باید با خودش اسپانسر بیاورد، گفت: برای اولین بار است چنین چیزی می‌شنوم.
وی در خصوص اینکه گفته می‌شود مدت اجاره زمین‌های مجموعه ورزشی انقلاب به پایان رسیده، اظهار داشت: زمین‌های مجموعه انقلاب اجاره‌اش به پایان نرسیده، با توجه به ابلاغیه ستاد کرونا و بخشنامه معاون اول، یکسال الحاقیه به بهره بردار مجموعه تعلق گرفت. شرکت توسعه در واگذاری مجموعه استقلال عجولانه برخورد کرد چون مجموعه کاملی برای تنیس بود. الان فدراسیونی هستیم که هیچ گونه سخت افزاری ندارد. به وزیر و معاونان او‌ نیز اعلام کردم. همه هم از این اتفاق ناراحت هستند که چرا فدراسیونی که زمانی مجموعه استقلال، آزادی و شیرودی را داشت الان هیچ زمینی ندارد.
عزیزی در مورد اینکه آیا بودجه فعلی برای توسعه تنیس کافی است، گفت: کل اعتبار فدراسیون در سال ۹۸، یک‌ میلیارد و دویست‌ میلیون تومان بود. در سال ۹۹ به سه میلیارد و سیصد و‌ پنجاه میلیون تومان رسید. با توجه به افزایش نرخ ارز و اینکه همه تجهیزات این رشته وارداتی است، این‌ عدد هم دردی را دوا نمی‌کند. نمی‌خواهم نگاهم کلا دولتی باشد و باید نگاه اسپانسرینگ از بیرون‌ هم باشد. هر چه قدر مسابقات جذابتر باشند و پخش مستقیم داشته باشیم، اسپانسرینگ ما‌هم زیادتر می‌شود. این‌ها زمانی اتفاق می‌افتد که همه اعضای خانواده تنیس دست به دست هم بدهند تا وضعیت خوبی رقم‌ بخورد.

وی افزود: واقعیت این است که فدراسیون تنیس هیچ زمینی ندارد. این را با صدای بلند به مسئولان وزارت ورزش اعلام می‌کنم؛ فدراسیونی که زمانی همه چیز داشت، الان همه چیز را از آن گرفته‌اند.
رئیس فدراسیون تنیس در خصوص جایزه ‌مسابقات جام فجر عنوان کرد: جایزه مصوب شده در هیات رئیسه ۶۰میلیون تومان بود که توزیع می‌شود. بیشتر نفس مسابقه مهم است تا رویدادی برگزار شود و اتفاقات خوبی رقم بخورد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول