اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

شفافیت باید از مجلس شروع شود/پیگیر ساخت جایگزین برای بیمارستان امام رضا(ع) بجنورد هستیم

یکی از نمایندگان خراسان شمالی در مجلس گفت: علاوه بر مجلس شورای اسلامی، شفافیت باید در تمام بخش های کشور انجام شود، اما این موضوع باید ابتدا از مجلس آغاز گردد.

شفافیت باید از مجلس شروع شود/پیگیر ساخت جایگزین برای بیمارستان امام رضا(ع) بجنورد هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز محمد وحیدی در نشست هم‌اندیشی و همفکری با رسانه‌های استان، اظهار کرد: رسانه به‌عنوان چشم بینا و ذهن بیدار جامعه می‌تواند، کمک شایان در پیشبرد اهداف کشور داشته باشد.

وی با اشاره به شرایط کنونی کشور گفت: مجلس به‌عنوان یکی از مهم‌ترین بخش‌های کشور، زیر ذره‌بین رسانه‌های کشورهای معاند قرار دارد به همین دلیل، هجمه‌های زیادی نیز از سوی آن‌ها به سمت مجلس روانه می‌شود.

نماینده مردم شهرهای بجنورد، گرمه، جاجرم، مانه‌وسملقان و رازوجرگلان در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از نقدهایی که به موضوع راه‌آهن خراسان شمالی وارد است، مطرح کردن راه آهنی به‌جز راه‌آهن مشهد - بجنورد - گرگان بود که باعث شد، موضوع این خط ریلی با توجه به هزینه ۲۰  هزارمیلیاردی، هیچ‌یک از مسئولین کشوری رغبتی برای کلنگ زنی این پروژه بزرگ نداشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به موضوع شفافیت آرا نمایندگان گفت، شفافیت یک امر بسیار خوب است که علاوه بر مجلس باید در سایر بخش‌های کشور نیز اجرایی شود اما این اقدام باید از مجلس شروع گردد.

نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس که "چرا در موضوع شفایت آراء نمایندگان، رای خود را شفاف به نمایش نگذاشتید"، افزود: به دلیل امکان تغییر رای بعد از تصویر و یا فیلم گرفتن، این اقدام را انجام نداده است و باید راه‌حلی برای شفافیت در رأی‌گیری طرح شفافیت آراء نمایندگان، اتخاذ شود.

وحیدی با اشاره به موضوع پروژه مفخم اضافه کرد: از اینکه سرمایه‌گذاری که قرار بود در این پروژه فعالیت کند کناره‌گیری کرده است، خوشحال است، زیرا رزومه این سرمایه‌گذار رزومه خوبی نبوده است.

وی با اشاره به مراجعه بیش از ۲۰۰ هزار نفر در سال به بیمارستان امام رضا علیه‌السلام بجنورد، افزود: با توجه به مستهلک و فرسوده بودن این بنا، نیاز است هر چه زودتر مقدمات ایجاد یک بیمارستان جدید در شمال شهر بجنورد اجرایی شود که در مراسم بهره‌برداری از کلینیک تخصصی بیماری‌های خاص بجنورد، توسط سخنران این برنامه، این موضوع را به سمع نظر رئیس‌جمهور رسانده و رئیس‌جمهور نیز دستور پیگیری از طرف استان را داده است.

انتهای پیام/ن/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول