اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

هشدار درباره ساخت و سازهای غیرمجاز در حاشیه اتوبان- تبریز- سهند

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: مخالف هرگونه توسعه بدون ایجاد زیرساخت‌های لازم در شهر سهند هستیم و باید شهرداری و شورای شهر نیز در این زمینه با نگرش تخصصی عمل کنند.

هشدار درباره ساخت و سازهای غیرمجاز در حاشیه اتوبان- تبریز- سهند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهرهای اسکو و سهند با تاکید بر تسریع در تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز در اسکو و شهر جدید سهند، خواستار تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در شهر جدید سهند شد.

وی ادامه داد: ایجاد و احداث هرگونه پروژه جدید باید پس از تکمیل پروژه‌های قبلی انجام شود وگرنه منابع مالی دردی را دوا نکرده و باعث نیمه‌کاره ماندن اکثر پروژه‌های عمرانی می‌شود.

پورمحمدی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته برای استقرار واحدهای دانش‌بنیان و کاربری‌های تفریحی و اجتماعی در حاشیه بزرگراه تبریز- سهند، تأکید کرد: باید با هرگونه ساخت‌وساز غیرمجاز در این منطقه و سوءاستفاده‌های احتمالی برخورد شود.

وی افزود: شرکت عمران شهر جدید سهند باید به تمامی تعهدات خود در سهند عمل کرده و با همکاری دستگاه‌های دولتی، مشکلات فعلی در این منطقه را کاهش دهد.

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه اسکو از جمله شهرستان‌های تاریخی و فرهنگی استان است که نقش مهی در حرکت پرشتاب استان به سمت توسعه دارد، یادآور شد: باوجود تمام مشکلات، تعامل بسیار خوبی در بخش‌های مختلف استان وجود دارد که شهرستان اسکو نیز از این امر مستثنی نیست.

علیرضا منادی، نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی، رضی‌منش، فرماندار اسکو و اعضای شوراهای اسلامی و شهرداران اسکو و سهند نیز در این جلسه به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود در موضوعات مختلف پرداختند.

ممانعت از تغییر کاربری باغات و حفر قنوات جدید، تسریع در تکمیل مراکز درمانی و بیمارستانی در شهر جدید سهند، برنامه‌ریزی و پیگیری برای تامین آب شرب شهر جدید سهند از محل خط لوله انتقال آب زرینه رود از مهم‌ترین موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/۶۰۰۰۲/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول