اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

بیمارستان شهدای شبانکاره در دشتستان افتتاح شد

بیمارستان محلی شهدای شبانکاره دشتستان استان بوشهر که توسط بنیاد علوی ساخته با حضور معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

بیمارستان شهدای شبانکاره در دشتستان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از  دشتستان، در ادامه سفر ایرج حریرچی معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان بوشهر ظهر امروز بیمارستان محلی شهدای شبانکاره افتتاح شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در این آیین با اشاره به اینکه این بیمارستان با مشارکت بنیاد علوی وابسته به بنیاد مستضعفان در مدت یکسال ساخته شده است اظهار داشت: بیمارستان محلی شهدای شبانکاره با زیربنای یک‌هزار و ۴۰ مترمربع و سرمایه‌گذاری ۸۰ میلیارد ریال ساخته شده است.

سعید کشمیری از ایجاد ۹ بخش در بیمارستان محلی شهدای شبانکاره خبر داد و بیان کرد: بیمارستان محلی شهدای شبانکاره شامل بخش‌های زنان و زایمان، مردان، اطفال، اورژانس، داروخانه، رادیولوژی، سونوگرافی است که در آن پزشکان متخصص، دندانپزشک و ۱۶ بهیار و ماما به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی هم با قدردانی از توجه بنیاد علوی در توجه به زیرساخت‌های درمانی در مناطق کمترتوسعه یافته اظهار داشت: یکی از مطالبات مهم مردم دشتستان ایجاد زیرساخت‌های تجهیزاتی و درمانی به ویژه تسریع در راه‌اندازی بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان است.

رضایی با بیان اینکه کمبود پزشک متخصص و فوق تخصص یکی از مشکلات مهم دشتستان است تاکید کرد: تحقق مطالبات مردم در عرصه سلامت و درمان باید در اولویت برنامه‌های وزارت بهداشت و درمان قرار بگیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول