اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

پوچتینو: چه کسی دوست ندارد سرمربی رئال مادرید شود؟

مائوریسیو پوچتینو از شدت علاقه‌اش برای هدایت کهکشانی‌ها پرده برداشت.

پوچتینو: چه کسی دوست ندارد سرمربی رئال مادرید شود؟

به گزارش خبرگزاری فارس، مائوریسیو پوچتینو، مربی موفق تیم تاتنهام که بیش از یک ماه گذشته هدایت پاریس را برعهده گرفت از میزان علاقه‌اش برای مربیگری در رئال مادرید پرده برداشت.

سرمربی پاری سن ژرمن که سه شنبه با بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا دیدار می‌کند، از علاقه وافرش به هدایت کهکشانی‌ها سخن گفت.

پوچتینو در مصاحبه با سایت آرژانتینی «ال‌ترنسیستور» گفت: اگر از من بپرسند که آیا روزی دوست داری سرمربی رئال مادرید باشی، می‌گویم کدام مربی در دنیا وجود دارد که دوست نداشته باشد سرمربی بهترین تیم دنیا یا یکی از بهترین تیم‌های دنیا شود؟

وی ادامه داد: والدانو و کاماچو بارها با من در خصوص رئال مادرید صحبت کردند. مکالماتم با کاماچو در خصوص رئال مادرید باعث شد تا بفهمم مفهوم این تیم در دنیا چیست. به نظرم جایگاه رئال در دنیا کاملا مشخص است و همه می‌دانند که آنها چه باشگاهی هستند.

پوچتینو پس از برکناری از تیم تاتنهام، مدت زیادی را به استراحت گذراند و در برخی از شبکه‌ها مثل اسکای به عنوان کارشناس حضور پیدا کرد. این وقفه طولانی او باعث شده بود تا بسیاری گمان کنند که این فرد می‌خواهد جانشین زیدان در رئال مادرید یا سولسشر در منچستریونایتد شود.

با رفتن او به پاریس البته بعید به نظر می‌رسد که پوچتینو سرمربی آینده رئال باشد ولی باید دید در ادامه چه اتفاقی رخ خواهد داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول