اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

گلایه‌های امام جمعه کبگیان از رویه مسئولان و قول استاندار

در آیین راه‌‌اندازی واحد تولیدی مرغ تخم‌گذار در منطقه کبگیان حجت‌الاسلام سید فرج‌الله پژمان امام جمعه این منطقه از رویه مسئولان انتقاد کرد

گلایه‌های امام جمعه کبگیان از رویه مسئولان و قول استاندار

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج بخش کبگیان یکی از بخش‌های تابعه شهرستان بویراحمد است که در هر زمینه‌ای ظرفیت‌های بالقوه فراوانی دارد.

بخش کبگیان که در کشاورزی و گردشگری و ظرفیت‌های منابع طبیعی و دامداری یکی از نقاط بکر استان کهگیلویه و بویراحمد محسوب می‌شود تاکنون با همه این استعدادها و بسترهای فراهم شده خدادادی به حق خود نرسیده است.

این بخش که در حوزه گردشگری حرف‌های زیادی برای گفتن دارد هنوز در این حوزه به حق خود نرسیده و در کشاورزی و دامداری نیز چنین وضعیتی حاکم است.

به گزارش فارس در آیین راه‌‌اندازی واحد تولیدی مرغ تخم‌گذار حجت‌الاسلام سید فرج‌الله پژمان امام جمعه این منطقه از مسئولان انتقاد کرد چرا که پای حرف مسئولان این بخش ننشستند و تنها مدعوین اظهار نظر کردند.

امام جمعه کبگیان با بیان اینکه بخش ما در هر زمینه‌ای و هر حوزه‌ای مشکلات فراوانی دارد از چنین رویکردی انتقاد کرد که استاندار وعده داد در اولین فرصت نشست شورای اداری این بخش را برای بررسی مشکلات برگزار کند.

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول