اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

مسئولین برای بهبود معیشت و بیکاری مردم فکری کنند

امام‌جمعه جاجرم گفت: مردم در ۲۲ بهمن با حضور در رژه خودرویی وظیفه خود را ادا کردند این مسئولین هستند که باید فکری برای بهبود معیشت و بیکاری مردم کنند.

مسئولین برای بهبود معیشت  و بیکاری مردم فکری  کنند

به گزارش خبرنگار فارس از جاجرم، حجت‌الاسلام محمد موسوی در آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه این شهر ضمن تقدیر و تشکر از حضور مردم در رژه خودرویی ۲۲ بهمن‌ماه اظهار کرد: به فرموده رهبر انقلاب، لازمه استقرار حرکت پرشتاب انقلاب اسلامی پنج امر مهم است که به ترتیب حضور مردم درصحنه، تلاش و کار بی‌وقفه، اتحاد کلمه به‌ویژه در میان مسئولین، اعتماد به وعده الهی و افزایش مؤلفه‌های قدرت ملی در عمل است.

وی ادامه داد: تنها راه برگشت به برجام لغو تمام تحریم‌ها است و این آمریکا و اروپا هستند که باید به خاطر بدعهدی‌هایشان راستی آزمایی شوند نه کشور ایران.

امام‌جمعه جاجرم با تبریک حلول ماه رجب اظهار داشت: ماه رجب از مهم‌ترین ماه‌های سال در نزد خدا محسوب می‌شود و ماه استغفار است.

وی افزود : ماه رجب مقدمه‌ای است برای ماه میهمانی خدا که در آن به روزه گرفتن توصیه‌شده است و کسانی که حداقل سه روز در این ماه  از برکات زیادی برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول