اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

شناخت آسیب‌ها و شیوه‌هایی که به انقلاب ضربه می‌زند، ضروری است

امام جمعه کرمان گفت: شناخت آسیب‌های انقلاب و شناخت شیوه‌هایی که به انقلاب آسیب می‌رساند لازم و ضروری است و یکی از آسیب‌هایی که خیلی تلاش می‌کنند به کشور ضربه بزنند بحث توهم دشمنی‌ها و ترویج این فکر است.

شناخت آسیب‌ها و شیوه‌هایی که به انقلاب ضربه می‌زند، ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور جمعه ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر کرمان با تبریک فرارسیدن ماه رجب و ولادت امام باقر(ع) گفت: از حضور باشکوه مردمی و در شکل خاصی در راهپیمایی‌ها و حرکت‌های 22 بهمن و دهه فجر تشکر می‌کنیم و علی‌رغم مشکلاتی که به جهت کرونا در کشور بود اما مردم احساس وظیفه کردند و در این برنامه‌ها شرکت کردند که جای تقدیر و تشکر دارد.

امام جمعه موقت کرمان افزود: ماه رجب یکی از سه ماه با عظمت و با فضیلتی است که انسان در آن فرصتی برای خودسازی و تزکیه نفس دارد و ماه‌های در پیش تا پایان ماه رمضان از ماه‌هایی است که باید قدر بدانیم و اگر از آنها به‌درستی استفاده نکنیم و غفلت کنیم، ضرر خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب را به سختی به‌دست آوردیم اما حفظ آن سخت‌تر است، بیان کرد: در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید تلاش کرده و این پیروزی را حفظ کنیم تا دشمن مانند روزهای اول و همیشه شکست بخورد و دشمنی دشمنان همچنان ادامه دارد.

عرب‌پور خاطرنشان کرد: برای حفظ انقلاب نسل جوان باید بدانند که شناخت آسیب‌های انقلاب و شناخت شیوه‌هایی که به انقلاب آسیب می‌رساند لازم و ضروری است و یکی از آسیب‌هایی که خیلی تلاش می‌کنند به کشور ضربه بزنند بحث توهم دشمنی‌ها و ترویج این فکر است؛ یعنی اینکه بعضی‌ها دشمنی آمریکا و استکبار را خیالی عنوان می‌کنند و این موارد را با هدف بی‌خیالی مردم از دشمن مطرح می‌کنند تا راه آسیب‌زدن دشمن باز شود.

وی اظهار کرد: امروز دشمن ابزارهای مختلفی در کنار تحریم برای ضربه‌زدن به نظام اسلامی در اختیار دارد و از آنها استفاده می‌کند و امروز دشمن از رسانه‌ها و فضای مجازی برای پاشیدن بذر برای ضربه‌زدن به انقلاب اسلامی و از بین بردن هویت نسل جوان استفاده می‌کند.

این خطیب نماز جمعه بیان کرد: دشمن با استفاده از عوامل نفوذی به‌دنبال پاشیدن بذر یاس و ناامیدی در جامعه است و تلاش می‌کند دستاوردهای انقلاب اسلامی را کم اهمیت جلوه دهد و دائما اخبار فریبنده می‌دهد و شایعه‌سازی می‌کند، بنابراین باید مواظب این موارد باشیم.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول