اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

دل‌دادگان به غرب از عمق ایمان مردم و رهبری عاجزند

امام‌جمعه بندرانزلی با اشاره به دلباختگان آمریکایی در داخل کشور گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری دلیل شکست‌های آمریکایی‌ها به خاطر اشتباهات محاسباتی و همچنین دل بستن به برخی از جریانات غرب‌زده در کشور بود و افرادی که دل به بیگانگان دادند از درک و عمق ایمان مردم و رهبری عاجزند.

دل‌دادگان به غرب از عمق ایمان مردم و رهبری  عاجزند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرانزلی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید عبدالجواد شمس‌الدین در آئین خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با مقامات ارشد نیروی هوایی اظهار کرد: رهبری به‌صورت شفاف و قاطع در خصوص برجام نکاتی را فرمودند که جای تردیدی را برای کسی باقی نمی‌گذارد و اگر کسی بعد از بیانات قاطع رهبری حرف‌های نامربوط بزند حرفش پیش نخواهد رفت.

وی با بیان اینکه مردم و دستگاه‌های نظارتی برای اجرای بیانات رهبری می‌بایست اقدام عملی کنند، گفت: نمی‌شود در برابر سیاست‌های اصلی نظام یک عده در فضای مجازی و یا تریبون‌ها حرف‌هایی بزنند که موجب سوءاستفاده دشمنان قرار بگیرد، مردم و دستگاه‌های نظارتی باید جلوی این‌ها بایستد.

امام‌جمعه بندرانزلی با اشاره به دلباختگان آمریکایی در داخل کشور بیان کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری دلیل شکست‌های آمریکایی‌ها به خاطر اشتباهات محاسباتی و همچنین دل بستن به برخی از جریانات غرب‌زده در کشور بود اما مایه تعجب این است که در طول ۴۲ سال انقلاب برخی افراد و جریانات سیاسی نیز هستند که آن‌ها هم دچار اشتباه سیاسی‌اند، افرادی که دل به بیگانگان دادند از درک و عمق ایمان مردم و رهبری عاجزند.

شمس‌الدین با تأکید بر اینکه مردم می‌بایست در شناخت جریانات و مجموعه‌های کشور که سوابقشان گویای حال امروز و فردایشان هست هوشیار باشند، افزود: آن چیزی که دشمن می‌خواهد این است که با کمک این جریانات به کشور لطمه وارد کند خصوصاً در ایام انتخابات که با تبلیغات سعی می‌کنند چهره واقعی آن‌ها به فراموشی سپرده شود.

وی با اشاره به دو اقدام مهم مردم در انتخابات آتی گفت: یک اقدام، حضور گسترده و حداکثری در انتخابات است که مبادا به خاطر شرایط کرونا و سوء مدیریت در این سال‌ها باعث دلسردی شود و نکته دوم برای حفظ انقلاب و اهداف آن باید همان‌طور که رهبری فرمودند جوان حزب الهی انقلابی رأس کار قرار گیرد.

خطیب جمعه انزلی با بیان اینکه اگر امروز مردم از فضای مجازی مطلع نباشند آسیب خواهند دید، تصریح کرد: با توجه به محدودیت‌های کرونا، کلاس‌های درس به فضای مجازی منتقل‌شده و برخی از خیرین برای کار خیرخواهانه گوشی و تبلت برای دانش آموزان نیازمند تهیه می‌کنند اما این هم آسیب‌هایی دارد و می‌بایست این کودکان قبل از هر چیزی آموزش ببینند و در این فضا به‌یک‌باره بدون اطلاع ورود نکنند.

شمس‌الدین با اشاره به اینکه مردم و خانواده‌ها به مباحث آسیب‌زا در حوزه فضای مجازی بیشتر توجه کنند، افزود: برای اینکه خانواده دچار آسیب نشوند توصیه‌هایی که توسط پلیس فتا و سایر مجموعه‌ها گفته می‌شود موردتوجه  والدین قرار بگیرد و کودکان خود را در استفاده از فضای مجازی تنها نگذارند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول