اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان از اقتدار انقلاب است

امام جمعه ارومیه اتحاد و وفاق ملی را موجب پیروزی در صحنه های مختلف دانست و گفت: حضور مردمی نشان از پایبندی مردم و اقتدار انقلاب اسلامی ایران است و از این حضور مردمی قدردانی می‌کنیم.

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان از اقتدار انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی خودرویی و موتوری، از مردم استان قدردانی کرد و اظهار داشت: ملت بزرگ ایران اسلامی بار دیگر با بصیرت و هوشیاری خود دشمنان را از رسیدن به اهداف شوم خود بازداشتند.

وی اتحاد و وفاق ملی را موجب پیروزی در صحنه های مختلف دانست و گفت: حضور مردمی نشان از پایبندی و اقتدار انقلاب اسلامی ایران است و از این حضور مردمی قدردانی می‌کنیم.

قریشی افزود: اشتباه و خطای محاسباتی آمریکایی ها در فتنه ۸۸ و تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران اسلامی نیز مشهود بود که نتایج همه این ها در نهایت خار و خفیف شدن دشمنان است.

وی با اشاره به حلول ماه مبارک رجب و اهمیت تزکیه و تهذیب در این ماه مبارک خاطرنشان کرد: طبق گفته معصومین (ع) در ماه مبارک رجب خداوند پاداش عبادت ها را مضاعف می دهد و درهای رحمت و مغفرت الهی برای آمرزش گناهان نیز باز می شود.

 امام جمعه ارومیه همچنین با اشاره به اهمیت بیان سخنان نیک بین مردم و پرهیز از عیب جویی و غیبت یکدیگر در آموزه های دینی و اسلامی، افزود: خداوند تبارک و تعالی در قرآن کریم بر نیک سخن گفتن تاکید می کند و این مهم همواره مورد تاکید اهل بیت عصمت و طهارت (ع) نیز می‌باشد.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول