اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کسی حق عدول از بیانات مقام معظم رهبری را ندارد

امام جمعه موقت سلطانیه با تاکید بر اینکه بیانات مقام معظم رهبری در مورد برجام سیاست قطعی و نقشه راه کشور است، گفت: هیچ کسی حق عدول از این نقشه راه را ندارد.

کسی حق عدول از بیانات مقام معظم رهبری  را ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام صمد حافظی امروز در خطبه‌های نماز جمعه سلطانیه با توصیه مؤمنین و نمازگزاران جمعه به تقوای الهی اظهار داشت: تقوا باعث تشخیص حق از باطل و موجب آمرزش گناهان می‌شود. 

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با فرماندهان نیروی هوایی ارتش خصوصا در مورد برجام و با بیان اینکه آمریکا و اروپا حق ندارند در مورد برجام شرط بگذارند و تنها کشوری که حق دارد شرط معین کند ایران است، افزود: ایران به همه تعهدات برجامی عمل کرده ولی آمریکا و اروپا به هیچ یک از تعهدات خود عمل نکرده‌اند و لذا آنها حق ندارند در مورد برجام شرطی معین کنند.

  امام جمعه موقت سلطانیه با اشاره به شرایط سه گانه ایران در مورد برجام  خاطر نشان کرد: لغو همه تحریم‌ها از سوی آمریکا، راستی آزمایی ایران مبنی بر لغو عملی تحریم‌ها و آنگاه بازگشت ایران به تعهدات برجامی که به خاطر عهدشکنی آمریکا و اروپا کاهش داده، سه شرط ایران در مورد برجام است.

وی با تاکید بر اینکه بیانات مقام معظم رهبری در مورد برجام سیاست قطعی و نقشه راه کشور است و هیچ کسی حق عدول از آنها را ندارد، تصریح کرد: در مورد سیاست برجامی باید یک صدا از مسؤولین کشور شنیده شود و هر کس غیر از این سیاست را دنبال کند، ضمن اینکه پیام ضعف به دشمن ارسال کرده، صدای دشمن را بازتاب و در زمین دشمن بازی کرده و این از هیچ مسؤولی قابل قبول نیست.

خطیب نماز جمعه سلطانیه در ادامه به مناسبت‌های پیش رو از جمله حلول ماه رجب و سالروز ولادت امام باقر علیه‌السلام اشاره کرد و یاد آور شد: ماه رجب ماه ماه‌های پر فضیلت و ماه رحمت و غفران الهی است که عبادت و بندگی و روزه گرفتن در این ماه ثواب فراوانی دارد.

وی با تقدیر از حضور مردم برای حضور در  راهپیمایی ۲۲ بهمن اذعان داشت: حضور مردم در صحنه و دفاع از آرمان‌های انقلاب نشانه بصیرت و دشمن شناسی است.

حافظی به روز کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و با بیان اینکه آمریکا گرگ وحشی است و اعتماد به او نتیجه‌ای ندارد همانطور که از کشورهای دیگر مثل عربستان مثل گاو شیرده استفاده می‌کند، گفت: اقتصاد مقاومتی روز پیروزی بر مشکلات است‌.

 انتهای پیام/73002/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول