اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

فکری: لیست بازیکنان مورد نیاز را تحویل داده ام/ برای حل مشکلات باشگاه باید همدلی و تلاش بیشتری داشته باشد

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:نیاز هست که مجموعه باشگاه همدلی و تلاش بیشتری داشته باشند تا مشکلاتی که در شروع فصل و نیم فصل داشتیم کمتر و اینکه مشکلات مرتفع بشود تا بتوانیم با آرامش و تمرکز بیشتر به بازی ها بپردازیم.

فکری: لیست بازیکنان مورد نیاز را تحویل داده ام/ برای حل مشکلات باشگاه باید همدلی و تلاش بیشتری داشته باشد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمود فکری قبل از دیدار تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: آرزوی سلامتی می کنم برای عبدالعلی چنگیز و حنیف عمران زاده که به ویروس کرونا مبتلا شدند و امیدوارم به کانون گرم خانواده باز گردند.

وی در مورد بازی با سپاهان و نیم فصلی که گذشت اضافه کرد: جا دارد تشکر ویژه داشته باشم از تک تک بازیکنان که نیم فصل سختی را شروع کردند و خدا را شکر با تلاش و همدلی تا به اینجا رسیدند. نتایج نسبتا خوبی هم گرفتیم و در جدول هم شکلی به خود داده ایم. امیدوار هستم این روند به همین شکل ادامه دهیم و فردا با آرامش بیشتر بازی خوبی ارائه کنیم و با دست پر برگردیم. با توجه به اینکه آخرین بازی نیم فصل هم هست دیدار سختی در پیش داریم.

سرمربی آبی پوشان در ارتباط با نیم فصل دوم و اینکه بازی ها بلافاصله شروع می شود، اظهار داشت: با توجه به اینکه فاصله بازی ها کم است برنامه خاصی نمی توانیم داشته باشیم. اسامی تعدادی از بازیکنان را به باشگاه دادیم تا برای تقویت تیم آنها را جذب کنند. با توجه به اینکه فرصت آنچنانی نداریم باید مثل نیم فصل اول به روند خود ادامه دهیم واز فرصت ها نهایت استفاده را ببریم و بچه ها در نیم فصل دوم بازی های بهتری ارائه بدهند و امتیازات لازم را کسب کنیم.

وی افزود: نیاز هست که مجموعه باشگاه همدلی و تلاش بیشتری داشته باشند تا مشکلاتی که در شروع فصل و نیم فصل داشتیم کمتر و اینکه مشکلات مرتفع بشود تا بتوانیم با آرامش و تمرکز بیشتر به بازی ها بپردازیم و در نهایت بتوانیم جایگاهی که متعلق به استقلال هست بدست آوریم و هواداران را خوشحال کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول