اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

تأکید ائمه جمعه کرمان بر رفع مشکلات معیشتی مردم

ائمه جمعه کرمان بر رفع مشکلات معیشتی مردم تأکید کرد و گفتند: کار و تلاش و مجاهدت برای اصلاح امور کشور بزرگترین راه مبارزه با آمریکا است.

تأکید ائمه جمعه کرمان بر رفع مشکلات معیشتی مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام محمود بهروز در خطبه‌های نماز جمعه عنبرآباد اظهار داشت: اگر نگاه بداخلاقی در جامعه ما نفوذ کرد و حاکم شد جامعه متزلزل می‌شود و هیچ اعتمادی در جامعه وجود نخواهد داشت، اما اگر نگاه تقوا رشد پیدا کرد آن جامعه به تعالی خواهد رسید.

امام جمعه موقت عنبرآباد با تبریک حلول ماه مبارک رجب گفت: ماه مبارک رجب، فرصتی مغتنم برای برداشتن گام‌های تهذیبی جهت دستیابی به فضائل و زدودن رذایل اخلاقی است.

ضرورت هوشیاری مسئولان در مقابل خواسته‌های دشمن

وی تاکید کرد: مسئولان ما هوشیار باشند و طرح‌هایی که به نفع دشمن است و ضررش برای مردم را اجرا نکنند.

 بهروزه عنوان کرد: استقبال مردم عراق از رئیس دستگاه قضا کشورمان استقبال از یک شخص نیست بلکه استقبال از یک مهره نظام و نیروی انقلاب است که ثبت می‌شود و این باید قدر دانسته شود.

حضور مردم در یوم‌الله 22 بهمن تأکید بر حفظ وحدت بود

حجت‌الاسلام مرتضی جعفری امام جمعه کوهبنان با تقدیر از حضور مردم در مراسم یوم‌الله 22 بهمن اظهار داشت: مردم با حضور گسترده انزجار و نفرت خود را از آمریکا و اسرائیل به نمایش گذاشتند و بر حفظ وحدت در برابر استکبار جهانی تاکید کردند.

امام جمعه کوهبنان بیان داشت: با مواضع انقلابی مجلس همواره شاهد ترس و وحشت دشمنان خواهیم بود چرا که نمایندگان مجلس انقلابی و مطیع اوامر مقام معظم رهبری هستند.

اصلاح امور کشور بزرگترین راه مبارزه با آمریکاست

حجت‌الاسلام رضا آقاملایی امام جمعه فهرج  راه‌های مبارزه با استکبار جهانی و آمریکا را برشمرد  و گفت: مبارزه قاطع و فراگیر با مفاسد اقتصادی، مبارزه با خوی اشرافی‌گری صرفه‌جویی و اصلاح الگوی مصرف، استفاده از کالای داخلی، جهاد اشتغال‌زایی و تقویت پول ملی را از راه‌های مبارزه با استکبار جهانی و آمریکا است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بزرگترین راه مبارزه با آمریکا کارکردن در کشور است، افزود: کار و تلاش و مجاهدت برای اصلاح امور کشور بزرگترین راه مبارزه با آمریکا است.

امام جمعه فهرج بیان داشت: کار و تلاش و مجاهدت برای رونق اقتصادی و رفع گره‌های امور معیشت مردم بزرگترین راه مبارزه با آمریکا است و آمریکایی‌ها همواره نمی‌خواهند گره‌های این کشور رفع شود و می‌خواهند همیشه مردم با مشکلات روبه‌رو باشند.

آقاملایی در ادامه خواستار برخورد قاطع و فراگیر با مفاسد اقتصادی در کشور شد وی همچنین تاکید کرد: اگر کسی در جایی اختلاس کند باید با آن برخورد کنند و تا درس عبرتی برای دیگران باشد.

خدمت به مردم باید برای ما افتخار باشد

 حجت‌الاسلام حبیب رضازاده امام جمعه ریگان اظهار کرد: آمریکا و سه کشور اروپایی که تعهدات برجام را زیر پا گذاشتند، دیگر حق ندارند برای برجام شرط و شروط تعیین کنند.

رضازاده با بیان این اینکه این کشورها به تعهدات برجامی عمل نکردند، تصریح کرد: آنها نیز تحریم‌ها را افزایش دادند.

خطیب جمعه ریگان با بیان اینکه، امروز بزرگترین مبارزه با آمریکا کار و تلاش کردن در کشور است، افزود: کار و تلاش در جهت ایجاد اشتغال، مبارزه با فساد، گرانی‌ها و تورم در سطح جامعه و باز کردن گره‌های معیشتی مردم و قشر مستضعف جامعه ما را به سر منزل مقصود می‌رساند.

وی با اشاره به اینکه خدمت به مردم باید برای ما افتخار باشد، عنوان کرد: مسئولان به داد جوانان بیکار برسند.

امام جمعه ریگان در خاتمه با قدردانی از حضور باشکوه مردم انقلابی این شهرستان در راهپیمایی خودرویی و موتوری یوم‌الله ۲۲ بهمن، عنوان کرد: مردم در ۲۲ بهمن امسال با خودرو و موتورسیکلت خود به خیابان آمدند و  پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول