اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

مشکلات و فشارها، کوچک‌تر از اراده ملت ایران است

امام جمعه بناب گفت: ملت بزرگ ایران با وجود تمام فشارها و تحریم‌ها در وسط میدان قرار گرفته و با تمام شرایط اقتصادی با تحمل تمام شدائد و سختی‌ها از انقلاب خود محافظت می‌کند.

مشکلات و فشارها، کوچک‌تر از اراده ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت‌الاسلام مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های آیین دشمن شکن جمعه شهرستان بناب ضمن تقدیر و تشکر از مردم نجیب و وظیفه‌شناس کشورمان به‌خصوص مردم وظیفه‌شناس بناب به علت حضور حماسی در مراسم یوم‌الله 22 بهمن اظهار داشت: اجتماع عظیم در سراسر ایران اسلامی مشت محکم و جواب قاطعی به زیاده‌خواهی‌های دشمنان نظام اسلامی بود.

وی با بیان اینکه این حضور حماسی در سراسر کشور یک معجزه الهی بوده و قابل تقدیر و تشکر است؛ افزود: هزاران پیام‌رسان، گزارشگر و خبرنگار با انتشار حقایق از صحنه‌های مختلف این حضور حماسی به دشمنان نظام نشان دادند که ملت بزرگ ایران با وجود تمام فشارها و تحریم‌ها در وسط میدان قرار گرفته و با تمام شرایط اقتصادی با تحمل تمام شدائد و سختی‌ها از انقلاب خود محافظت می‌کند.

وی تصریح کرد: مردم ایران اسلامی نشان دادند که دشمن‌شناس‌ترین ملت روی زمین ملت ایران هستند و با گذشت 42 سال از پیروزی انقلاب اسلامی این ملت روشن و آگاه دنباله‌رو نظام و رهبری انقلاب هستند.

خطیب جمعه شهرستان بناب خاطرنشان کرد: طبیعی است در یک کشور بیش از 75 میلیون نفری کسانی هم هستند که دارای افکار مغایر بوده و اگر نبود، باید تعجب می‌کردیم و قطعاً این عده افراد محدود غیر از این فکر می‌کنند و در تمام انقلاب‌ها و در زمان پیامبر اکرم (ص) و انبیاء الهی نیز ایشان با مخالفانی روبه ‌رو بودند.

باقری‌بنابی با بیان اینکه جریان حق همیشه تلخ است و جریان حق معارض و دشمنانی داشته است؛ یادآور شد:کارهای بزرگ هزینه بزرگ دارد و در مقابل انسان‌های بزرگ و کارهای بزرگ، دشمنان بزرگی نیز در کمین هستند.

وی اذعان داشت: 42 سال از عمر پربرکت نظام اسلامی می‌گذرد ولی هنوز وسط راه هستیم و اگر امروز به زعم برخی‌ها برخی کشورها پیشرفت‌هایی داشته‌اند، قطعاً صدها سال برای رسیدن به آن مقاومت کردند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب،  متذکر شد: امروز تمام عقلای جهان و ملت‌های آگاه دنیا به حال مردم ایران غبطه می‌خورند و قطعاً به برکت انقلاب در 42 سال گذشته دستاوردهای زیادی نصیب این کشور و ملت شده است.

باقری‌بنابی خاطرنشان کرد: این ملت برای رسیدن به این موفقیت و جایگاه ارزشمند هزینه‌های زیادی داده و توانسته در برابر تحریم‌های ظالمانه به‌طور معجزه‌وار از سختی‌ها عبور کند.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول