اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ولی فقیه باعث نجات ملت شده است/ برجام کشور را به عقب انداخت

امام جمعه شهرضا گفت: آن چیزی که باعث نجات این ملت بود، وجود ولی فقیه است، اما آمریکا اشتباه می‌فهمد و روز به روز خطاهای خود را بیشتر می‌کند.

ولی فقیه باعث نجات ملت شده است/ برجام کشور را به عقب انداخت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت‌الاسلام سید نعمت‌اله صالح ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرضا اظهار داشت: ماه‌های رجب و شعبان ظرفیتی برای آماده شدن انسان برای شب‌های قدر و رحمت عامی است که خداوند در ماه رمضان برای همه مردم نازل می‌کند و از این فرصت باید استفاده کنیم.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه مردم با تمام سختی‌ها و این گرانی‌های کمرشکن که بر آن‌ها تحمیل شده است هیچگاه انقلاب، رهبر معظم انقلاب و شهدا را تنها نگذاشته‌اند، افزود: وای به احوال کسانی که اینگونه مردم را اذیت می‌کنند و این گرانی‌ها را بر مردم تحمیل و آن‌ها را در معیشت و مسائل زندگی به سختی می‌اندازند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با افسران نیروی هوایی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب نظر خود را روشن و صریح درباره آمریکا و کشورهای برجام بیان و تأکید کردند تا وقتی که آمریکا و کشورهایی که برجام را امضا کردند به تعهدات خود عمل نکنند، برگشت به برجام معنا ندارد.

صالح با بیان اینکه مسؤولان و دولتمردان باید به فرمایشات رهبر معظم انقلاب توجه کنند و بیش از این به نام برجام و مذاکره با آمریکای شکست خورده به این ملت و مملکت ضرر نرسانند، عنوان کرد: برجام بسیاری از برنامه‌های ما را به عقب انداخت، اگر از روز اول برجام و مذاکره‌ای درکار نبود ملت در این چند سال کارهای بزرگی می‌توانست انجام دهد.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه امروز شکست آمریکا در دنیا آشکار شده است، اضافه کرد: در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تمام دنیا شکست آمریکا را می‌بینند، آمریکا بعد از پیروزی انقلاب فکر می‌کرد با حمله نظامی به طبس، تحریم‌ها و آشوب‌هایی که در داخل به وجود آورد، این ملت دست از انقلاب و نظام دست برمی‌دارند، آمریکا عمق دین ما را نفهمیده است، پیوند امت با امام (ره) یک پیوند الهی است.

وی با تأکید بر اینکه مردم عزت، عظمت و ایمان و باورهای دین خود را با هیچ چیزی عوض نمی‌کنند، اضافه کرد: آن چیزی که باعث نجات این ملت بود، وجود ولی فقیه است، اما آمریکا اشتباه می‌فهمد و روز به روز خطاهای خود را بیشتر می‌کند.

صالح در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه نماز جمعه یک ظرفیتی است که باید در این اجتماع مسائل دینی، سیاسی و اعتقادی گفته شود و ظرفیت‌های اعتقادی مردم بارور شود، افزود: در طول این ۴۰ سال مردم شهرضا از نعمت نماز جمعه برخوردار بودند.

امام جمعه شهرضا با اشاره به اینکه ظرفیت‌های ناشناخته در نماز جمعه باید شناخته شود، خاطرنشان کرد: حوزه علمیه شهرضا حرف برای گفتن دارد، پرونده حوزه علمیه شهرضا و طلاب شهرضا یک پرونده درخشان و روشن است، دشمن از روحانیت، شیعه و حوزه‌های علمیه سیلی‌های محکمی خورده است.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ن20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول