اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

رحمتی: شهرخودرو از نظر روحی شرایط سختی دارد

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو خراسان گفت: بازی بسیار سختی را در اهواز داریم اما بازیکنانم تمام تلاش خود را خواهند کرد تا به نتیجه مطلوب دست پیدا کنند.

رحمتی: شهرخودرو از نظر روحی شرایط سختی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید مهدی رحمتی ظهر امروز درباره بازی تیمش مقابل تیم فولاد خوزستان که فردا در اهواز برگزار خواهد شد، اظهار کرد: تیم فولاد از تیم‌های بسیار خوب لیگ است که از کادر فنی با تجربه ای بهره می برد. جواد نکونام از دوستان خوب من است و در هفته‌های قبلی نیز تیمش توانسته است نمایش خوبی داشته باشد کما اینکه آنها از نفرات خوبی هم در اختیار دارند.

وی ادامه داد: یک بحث مهم در انجام مسابقات تمرکز کافی تیم است. خوشبختانه ما از نظر فنی تمرینات خوبی را در مشهد برگزار کردیم و نفراتمان شرایط فنی ایده آلی دارند. اما از نظر روحی و روانی به دلیل اتفاقاتی که در مجموعه مدیریتی باشگاه رخ داده است، اعضا تیم با نگرانی روبرو هستند که این شرایط ما را کمی سخت می کند.

رحمتی در پاسخ به این سوال که در شرایط فعلی مدیران استانی چه حمایتی انجام می دهند اظهار کرد:  آنچه می توانم بگویم اینکه شرایطمان بسیار سخت است. نیم فصل در پیش است و حدودا ٥-٦ بازیکن ما با پیشنهادات خوب تیمهای متمول و بزرگ لیگ برتری روبه رو شده اند . هر چند بچه ها به تیم و هواداران عزیز تیم وفادار هستند اما باشگاه باید حداقل تعهدات خود را عمل کند . 

وی ادامه داد:من نگران جدایی بازیکنانم هستم و از همین طریق از مسئولان محترم استان درخواست میکنم همراهی کنند و مشکلات را رفع کنند چون در صورت عدم حل مشکلات و جدایی بازیکنان ، همه باید به مردم عزیز و هواداران دوست داشتنی مشهدی و خراسانی پاسخگو باشند. ما بارها گفته ایم تیم مال یک نفر نیست و این تیم متعلق به همه مشهدی هاست . 

سرمربی تیم شهرخودرو ادامه داد:در حال حاضر فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان و اصولی رییس هیات فوتبال خراسان تنها افرادی هستند که به شکل ویژه به تیم ما کمک می کنند و درکنار وطنخواه سرپرست مدیریتی باشگاه ایستادند.همین سفر ما به اهواز را اگر هیات فوتبال و‌شخص اصولی پا پیش نمی گذاشتند انجام نمی شد و باید در مشهد می ماندیم.

رحمتی افزود: گویا جلساتی برای حل مشکلات تیم در استانداری خراسان رضوی برگزار شده و از نهادهای مختلف در جلسات حضور دارند و درخواستم این است که زمان زیادی برای جلوگیری از جدایی بازیکنان نداریم و باید استانداری در کنار هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان برای اینکه بتوانند به تیم کمک کنند مجوزهای لازم را صادر کنند  که با شناختی که از استاندار محترم و معاونین و مدیران انها دارم به حمایت آن‌ها خوشبینم . 

سرمربی تیم شهرخودرو ادامه داد: جناب معتمدیان استاندار خراسان رضوی قطعا می‌دانند که این تیم تنها نماینده لیگ برتری شرق کشور است و در صورت ادامه شرایط فعلی، این تیم نمی‌تواند به روند رو به پیشرفت خود ادامه دهد.

وی اظهار کرد: در تمرین دیروز تیم که در مشهد برگزار شده بود عده ای از هواداران و‌علاقه مندان به فوتبال از سر نگرانی حضور پیدا کرده بودند و از اینکه شاید اتفاق بدی رخ بدهد و نماینده ای از مشهد در لیگ برتر نداشته باشند گلایه می کردند.

سرمربی تیم شهرخودرو گفت: من و بازیکنانم به هواداران قول میدهیم تمام تلاش خود را برای کسب نتیجه و شاد کردن دل مردم به کار بگیریم ، اما بخش دیگر کار به مسئولان شهری و استانی باز میگردد. اگر مجوز لازم جهت کمک به تیم را ندهند کار ما سخت می شود و علاوه بر اینکه دیر می شود ،بعد از آن دیگر نمی شود کاری برای تیم هم کرد.

رحمتی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه چه برنامه ریزی برای حفظ بازیکنان و تقویت تیم دارید گفت: این سوال بسیاری از هواداران نیز هست .در حال حاضر زمانی است که ما باید بازیکنان خودمان را حفظ کنیم و البته تیم را تقویت کنیم اما با شرایط فعلی نمی شود کاری انجام داد. آنچه مهم است اینکه مدیران استانی و شهری باید سریعتر برای نجات تیم و جلوگیری از اتفاقات ناگوار اقدام کنند.

انتهای پیام 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول