اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

شرط بازگشت به برجام لغو عملی همه تحریم‌هاست

امام‌جمعه ابرکوه گفت: شرط ایران لغو همه تحریم‌ها با راستی آزمایی آمریکا و غرب در میدان عمل و نه بر روی کاغذ است، در این صورت ایران به تعهدات برجامی بازمی‌گردد.

شرط بازگشت به برجام لغو عملی همه تحریم‌هاست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: سخن عقلانی این است که حتی دشمن هم اذعان دارد که ایران برخلاف غرب و آمریکا که نه‌تنها به تعهدشان عمل نکرده بلکه  به بدترین شکل ممکن تحریم‌ها را تشدید کردند ،در این مدت ۷ سال به تمام تعهداتش عمل کرده و در بحث بازگشت به برجام حق دارد که شرط بگذارد.

امام‌جمعه ابرکوه به سفرهای خارجی رئیس قوه قضائیه و رئیس مجلس اشاره کرد و گفت: سفر آیت‌الله رئیسی به عراق دستاوردهای پربرکتی را به همراه خواهد داشت و امیدواریم با برطرف شدن بیماری فراگیر کرونا هرچه زودتر مردم ما از زیارت عتبات عالیات بهره‌مند شوند .

حجت‌الاسلام حسینی اذعان کرد: سفر قالیباف به مسکو نیز در نوع خود دیداری مهم و در تراز بالا است که می‌تواند راه روابط ایران و روسیه را هموارتر کند؛ آنچه اهمیت این سفر را مضاعف کرده پیام رهبر حکیم انقلاب به پوتین است که حاوی سیاست‌ها و راهبردها و راهکارهای مهمی بوده و آثار عینی آن در تحولات منطقه‌ای و سیاسی و روابط اقتصادی آن به‌زودی نمایان خواهد شد .

حسینی خاطرنشان کرد: ایران با دنیا و تعامل مشکل ندارد بلکه با زورگویان و ستمگران سلطه‌جو مشکل دارد. اگر آمریکا هم از زورگویی و دخالت در امور داخلی ایران و ستم و جنایت در حق ملت ایران دست بردارد، با او هم به حکم خدا کنار می‌آییم. متأسفانه مشکل  یاغی‌گری، زورگویی و جنایتکاری آمریکا است.

وی در ادامه ضمن تقدیر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی خودرویی و موتوری 22 بهمن، اظهار کرد: مردم فهیم و انقلابی ما با شرکت گسترده خود در این مراسم نشان دادند که به رغم فشارهای طاقت‌فرسای گرانی و معیشتی و مشکلات زندگی، باز هم وفادارانه به سر آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و نظامی را که به بهای خون پاک و مطهر شهدا به دست آورده‌اند، هرگز از دست نخواهند داد.

خطیب جمعه ابرکوه ادامه داد: نتیجه عملی مقاومت این ملت این است که خطای محاسباتی ۴۲ ساله آمریکایی‌ها و غربی‌ها در مقابله با انقلاب اسلامی بر همگان آشکار شد؛ خطابی که دیگر آبرویی برای آمریکا و اسرائیل و ارتجاع  باقی نگذاشته است .

انتهای پیام/ف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول