اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

خدمتی از عمران زاینده‌رود به چادگان انجام نشده / حق مردم شهرستان بهره‌ بردن از منافع دهکده است

امام‌ جمعه چادگان گفت: دشمنان از این بیم دارند که جوانان کشورمان در برابر خواسته‌های غلط دشمنان مبارزه خواهند کرد.

خدمتی از عمران زاینده‌رود به چادگان انجام نشده / حق مردم شهرستان بهره‌ بردن از منافع دهکده است

به گزارش خبرگزاری فارس از چادگان، حجت‌الاسلام محمود بنی‌جمالی در نماز جمعه این هفته چادگان اظهار داشت: فرهنگ اسلامی باید توسط اولیا در خانواده سرمشق جوانان قرار گیرد تا دشمنان اسلام نتوانند بر روح و روان جوانان غلبه کنند.

امام جمعه چادگان ادامه داد: تقوا در خانواده و جامعه می‌تواند سرمایه‌های کشور که همان جوانان هستند را به بالاترین مقام تقوایی برساند و دشمنان از این بیم دارند که جوانان کشورمان در برابر خواسته‌های غلط دشمنان مبارزه خواهند کرد.

وی بیان داشت: در ماه مبارک رجب هستیم باید از فیوضات این ماه مبارک بهره ببریم و با شرکت در اعتکاف جوانان را نسبت به ایمان قوی هدایت کنیم.

بنی‌جمالی گفت: تشکر می‌کنم از مردم ولایت‌مدار با توجه به شرایط کرونایی و با این محدودیت‌ها و حضور پرشور رژه موتوری در یوم‌الله 22 بهمن بار دیگر نشان دادند پشتیبان نظام و ولایت هستند.

امام جمعه چادگان به دهکده عمران زاینده‌رود اشاره کرد و افزود: تشکر می‌کنیم که ساماندهی سازمان عمران با توجه به مشکلاتی که داشت با انتخاب مدیرعامل جدید از بلاتکلیفی بیرون آمد.

وی بیان داشت: متأسفانه در این چند ساله خدماتی از سوی دهکده عمران به مردم ارائه نشده که از مدیرعامل خواستیم این شکاف بین دهکده و مردم را پرکنند و روابط حسنه بین مردم و دهکده ایجاد کنند تا نگاه مردم به دهکده سر و سامان بگیرد و این موقعی اتفاق می‌افتند که مدیرعامل خدماتی به شهرستان ارائه کند.

بنی‌جمالی اظهار داشت: حق مردم شهرستان است که از منابع دهکده بهره ببرند در اساسنامه دهکده نیز آمده که باید از اعتبارات آن در شهرستان چادگان استفاده شود که مدیرعامل قول همکاری با شورا و شهرداری را داده است.

 امام جمعه چادگان گفت: سفر رئیس قوه قضاییه و مجلس به عراق و روسیه پیامدهای خوبی را داشت که باعث متزلزل شده دشمنان اسلام شد؛ در این سفرها همکاری فناوری، تکنولوژی و اقتصادی افزایش پیدا می‌کند.

انتهای پیام/63046/ن20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول