اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

تذکر نماینده خمین به وزیر تعاون/ امکانات درمانی خمین مطلوب نیست

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی نسبت به وضعیت نامطلوب امکانات درمانی بیمه شدگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در شهرستان خمین به شدت انتقاد کرد.

تذکر نماینده خمین به وزیر تعاون/ امکانات درمانی  خمین مطلوب نیست

علیرضا نظری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خمین اظهار کرد: وضعیت امکانات درمانی بیمه شدگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در شهرستان خمین وضعیت نامطلوبی است که در همین راستا لازم است تدابیری اندیشیده شود.

وی تصریح کرد: در این شهرستان بیش از ۶۰ هزار نفر زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی هستند اما متاسفانه در این شهرستان نه امکانات درمانی مطلوبی وجود دارد و نه امکانات خدمات رفاهی برای ارائه به این خانواده‌ها که طی تذکری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از وی خواستیم برای رفع این مشکل برنامه ریزی کنند.

 نماینده مردم خمین در مجلس در ادامه، با اشاره به ضرورت توجه به جزئیات لایحه بودجه اظهار کرد: بودجه سال ۱۴۰۰ باید با توجه ویژه به افراد زیرپوشش نهادهای حمایتی و اقشار ضعیف تصویب شود چراکه با توجه به شرایط فعلی این افراد زندگی بسیار سختی را می‌گذرانند.

وی بیان کرد: در اصل سوم قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی وظیفه دارد به سمت عدالت‌ محوری و اجرای آن حرکت کند، واین عدالت نیست که عده‌ای در جامعه زیرخط فقر زندگی کنند و در خطر فقر مطلق قرار گیرند.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت توجه به افراد کم‌درآمد در شرایط سخت اقتصادی، عنوان کرد: رفع تبعیضات ناروا و توجه به طبقات ضعیف جامعه باید در بودجه‌بندی در نظر گرفته شود، دولت افزایش ۲۵ درصدی حقوق تمام کارکنان را مطرح کرده بود اما مجلس مقابل این موضوع ایستاد و در کمیسیون تلفیق با این پیشنهاد مخالفت شد، افزایش یکسان حقوق فردی که ۲۰ میلیون تومان درآمد دارد و شخصی که ۲ میلیون تومان حقوق دارد، عین بی‌عدالتی است و با عدالت نظام جمهوری اسلامی سازگار نیست.

 انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول