اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

انتقاد امام جمعه از وضعیت نامطلوب گلزار شهدای بخش کبگیان

امام جمعه کبگیان از وضعیت نامطلوب گلزار شهدای بخش کبگیان انتفاد کرد.

انتقاد امام جمعه از وضعیت نامطلوب گلزار شهدای بخش کبگیان

به گزارش خبرگزاری فارس  از چیتاب حجت الاسلام سید فرج الله پژمان در خطبه های نماز جمعه ۲۴بهمن ۹۹ چیتاب با اشاره به حرمت ماههای حرام  خاصه دفاع از حق و رخداد جنگ گفت: جنگ در ماههای حرام جایز نیست اما در جاهایی لازم است از  جنگهای تحمیلی دفاع کرد.

امام جمعه کبگیان افزود: در دنیای امروز جنگ با اهداف چپاول و غارت منابع ملی و اموال عمومی، بدست آوردن بازار مصرف جهت فروش تسلیحات و گسترش مصارف نفوذی و برتری جوئی با ترویج نژاد پرستی. یک بازار خونریزی و داد و ستد برای مستکبرین رایج شده است.

حجت الاسلام پژمان خطاب به عده ای غرب زده هم گفت: شماها رو به قبله ای اطاعت می کنید که در آن استکبار جهانی با بهانه جوئی هایی مانند دفاع از حقوق بشر، ایجاد دمـوکراسی و ترویج پوشالی آزادی بیان در کشورها وارد عمل می‌شود و با پنبه سر بریدن به راحتی با اشغال این کشورها اموال آنان را غارت می کنند.

این خطیب جمعه خطاب به هجمه گران انقلاب در فضای مجازی هم گفت: دوستانی که در فضای مجازی انقلاب را مورد بی مهری قرار می دهند بدانند قبل از انلاب که بودند و چه بودند و الان به کجا رسیده اند.

وی ضمن تجلیل از حضور باشکوه مردم بخش کبگیان در ۲۲ بهمن ۹۹ امسال هم گفت: حضور مردم با وسایط نقلیه متعدد در این تجدید بیعت با آرمانهای  انقلاب و خون شهدا به دنیا نشان داد مردم همان مردم اول انقلابند لذا مسئولان باید از مسئولان باید به فکر خدمت به مردم باشند.

وی خروجی این حضور را در نهایت اوضاع بغرنـج اقتصادی، پایبند بودن مردم به نظام و اصل ولایت فقیه برشمرد و به مسئولان متذکر شد: ارزش خدمت به این مردم کمتر از جهاد و شهادت نیست آنان در پاسداشت و دفاع از انقلاب سنگ تمام گذاشتند و شما وظیفه دارید به آنان خدمت صادقانه کنید.

امام جمعه کبگیان با اشاره به اوضاع خیلی بد گلزارهای شهدای بخش هم گفت: شماهایی که با نردبان شهدا به مسئولیت رسیدید، چرا در سایه بدقولی و کارشکنی شماها باید الان قبور مطهری که فدای انقلاب شدند در گلزارهای شهدا به راحتی دریچه آب های روان شده اند لذا ظرف یک هفته مهلت دارید بررسی کنید تا موضوع را بازتر نکرده ایم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول