اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

مشکل قطعی اینترنت در پل‌دختر/ تسهیلات کم‌بهره مطالبه جوانان شهر

امام جمعه پل‌دختر گفت: قطعی اینترنت به ویژه در روستاهای بخش مرکزی پل‌دختر زیبنده این شهرستان نیست و دانش آموزان را با چالش جدی در کلاس‌های مجازی مواجه کرده است.

مشکل قطعی اینترنت در پل‌دختر/ تسهیلات کم‌بهره مطالبه جوانان شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از پل‌دختر، حجت‌الاسلام سید محسن موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با انتقاد شدید از قطعی اینترنت در برخی روستاهای این شهرستان اظهارداشت: با توجه به تحصیل دانش‌آموزان در فضای مجازی به واسطه شیوع ویروس کرونا، قابل توجه مدیرکل مخابرات استان لرستان که قطعی اینترنت و مشکل آنتن‌دهی در این زمینه،در بسیاری از مناطق شهرستان پل‌دختر مشکلاتی برای دانشجویان و دانش‌آموزان ایجاد کرده که در عصر ارتباطات، این امر زیبنده این شهرستان نیست.

وی افزود: اینترنت در روستاهای میان‌کوه شرقی صد درصد قطع است و اهالی روستاهای بخش مرکزی از جمله هلوش، چاله ، بابا خوارزم و چم مهر با مراجعه به دفتر امامت جمعه، خواهان رفع این مشکل شدند که دانش‌آموزان و فرزندان آنها که بیشتر دختر هستند، برای اینکه از امتحان عقب نمانند، مجبور به طی کردن یک کیلومتر تا نوک یک قله هستند.

امام جمعه پل‌دختر گفت: رفع مشکل اینترنت مطالبه مردم این شهرستان  است و انتظار می‌رود برای بازدید میدانی با حضور در این شهرستان مشکلات قطعی اینترنت وآنتن‌دهی تلفن را از نزدیک مورد بررسی قرار داده و در اسرع وقت نسبت به رفع این مشکلات اقدام کنند.

وی به سفر اخیر مسئولان کشوری به پل‌دختر اشاره کرد و افزود: انتظار می‌رود رئیس کمیته امداد کشور در راستای رفع محرومیت‌زدایی و اشتغال جوانان این شهرستان، که هنوز از آسیب‌های سیل سال ۱۳۹۸ رنجیده هستند، تسهیلات کم‌بهره، جهت اشتغال اختصاص دهند که با توجه به ظرفیت‌های موجود، زودبازده است.

موسوی به بیانات مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان نیروی هوایی ارتش اشاره کرد و یادآور شد: هیچ کس در این ایران گوشش بدهکار مهمل‌گویی آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها در رابطه با مسائل امروز و برگشت کشورهای عضو،به برجام نیست.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران در بحث برجام به تعهدات خود عمل کرده و نیاز به پیش‌شرط آنها برای حضور در برجام ندارد و این آمریکایی‌ها هستند که نه تنها به تعهد خود عمل نکردند، بلکه تحریم‌ها را نیز تشدید کردند و ما طلب‌کار آنها هستیم.

 امام جمعه پل‌دختر گفت: با گذشت ۴۲ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی، اما دشمنان هنوز از خواب غفلت بیدار نشده و مردم ایران را نشناخته‌اند، که تربیت شده مکتب عبد صالح خدا، امام راحل هستند، که فرمودند، آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی افزود: فرمانده کل قوا، سیاست و حرف قطعی و برگشت‌ناپذیر ایران را در سه جمله، لغو همه تحریم‌ها ، راستی‌آزمایی ایران از آمریکا و عمل به تعهدات برجام خلاصه کردند.

موسوی از حضور همه مردم و مسئولان در جشن‌های دهه فجر و همه دست‌اندرکارانی که با ستاد دهه فجر در اجرای برنامه‌های ویژه‌این دهه در شهرستان هم‌کاری کردند، به ویژه فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی پل‌دختر تقدیر کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول