اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

کار سختی برابر آلومینیوم داریم

مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: آلومینیوم تیم خوبی است و کار سختی برابر این تیم داریم اما تلاش می‌کنیم با برد از زمین خارج شویم.

کار سختی برابر آلومینیوم داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، مجید محافظت‌کار مربی تیم نفت مسجدسلیمان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل آلومینیوم اراک اظهار کرد: آلومینیوم تیم سختکوشی است که لایه‌های دفاعی مستحکمی دارد. این تیم در بازی‌های اخیر نتایج خوبی گرفته و تیمی قابل احترام محسوب می‌شود که بر همین اساس نیز فردا مسابقه سختی خواهیم داشت.

وی افزود: تمرینات خوبی در هفته اخیر زیر نظر حسینی داشته‌ایم و نقاط ضعف و قوت توسط سرمربی تیم آنالیز شده است. امیدوارم بازیکنان ما با یک بازی شجاعانه و دقیق و کسب نتیجه‌ای خوب از زمین خارج شوند و هدیه‌ای به هواداران بدهند تا تیم در جایگاه خوبی نیم فصل اول را به پایان برساند.

مربی نفت مسجدسلیمان با اشاره به اینکه این تیم محروم و مصدومی در دیدار با آلومینیوم ندارد ، گفت: در لیگ برتر همه تیم‌ها می‌خواهند که برنده از زمین بیرون بیایند، حتی آن‌هایی که شکست می‌خوردند.

وی ادامه داد: شرایط تیم‌ها به هم نزدیک است. برنامه ما هم چیزی جز پیروزی نیست و امیدوارم با تمرکز و تلاش بالا، یک برد را رقم بزنیم.

انتهای پیام 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول