اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بودجه 1400 بر اساس تحریم و جنگ اقتصادی نوشته نشده است

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: از سوی دولت بودجه خوبی نوشته نشد و بودجه بر اساس شرایط جنگ اقتصادی و تحریم تدوین نشد.

بودجه 1400 بر اساس تحریم و جنگ اقتصادی نوشته نشده است

سمیه محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان این که مردم پشتوانه این انقلاب هستند و اگر مردم ناراضی باشند ناشی از عملکرد مسؤولان است، اظهار داشت: در حال حاضر فضا، فضای انتخابات و تغییر است و نباید این فضا سبب شود وحدت مسؤولان از بین برود.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سال آینده سال انتخابات است و نباید مانند سایر کشورها بد اخلاقی وجود داشته باشد، بیان کرد: برای رسیدن به کرسی نباید تمام پل‌های پشت سر را خراب کنیم، هدف ما مردم هستند.

 وی با اشاره به اینکه یکی از موضوعات اصلی مجلس بحث بودجه ۱۴۰۰ است، افزود: از سوی دولت بودجه خوبی نوشته نشد و بودجه بر اساس شرایط جنگ اقتصادی و تحریم تدوین نشد و کمیسیون تلفیق مجلس نیز نگاه فنی به بودجه نداشته است و نگاه آن به بودجه سیاسی بوده و سبب شد کلیات بودجه در صحن علنی مجلس رأی نیاورد.

محمودی با بیان اینکه این حق نمایندگان است که برای طرح‌ها و لوایح نظر دهند، گفت: دولت باید خیلی سریع بودجه را در دستور کار خود قرار دهد و اصلاحات آن را انجام دهد و کمیسیون تلفیق نیز باید تغییراتی را در بودجه ایجاد کند.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه طرح دو فوریتی برای بودجه نوشته شد اما رأی نیاورد و یک فوریت آن تصویب شد، بیان کرد: باید تغییراتی را برای بررسی بودجه داشته‌ باشیم، شنیده می‌شود که بودجه به صورت سه دوازدهم شود که آن را صلاح نمی‌دانیم و باید از سوی دولت و کمیسیون تلفیق اصلاح شود و آن را به صورت کامل مصوب کنیم، چون مسائل و مشکلاتی را در شرایط فعلی ایجاد می‌کند و همه کارهای عمرانی تعطیل می‌شود.

وی با بیان اینکه نمایندگان باید واقع‌بینانه به مشکلات کشور نگاه کنند، بیان کرد: دولت نباید بودجه را برای شش ماهی که خود زمام‌دار امور است در نظر بگیرد، دولت بعدی هم باید بتواند منابعی را داشته باشد و آن را مدیریت کند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول