اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

برگزاری گردهمایی فعالان قرآنی کشور با عنوان «جامعه قرآنیان مکتب سلیمانی»+عکس

جمعی از اهالی قرآن کشور شب گذشته و به همت سازمان قرآن و عترت بسیج در حسینیه فاطمه الزهرا (س) پادگان ولیعصر (عج) گرد هم جمع شده و درباره مسائل روز قرآنی و فرهنگی کشور به بحث و تبادل نظر پرداختند.

برگزاری گردهمایی فعالان قرآنی کشور با عنوان «جامعه قرآنیان مکتب سلیمانی»+عکس

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری به همت سازمان قرآن و عترت بسیج جمعی از اهالی قرآن کشور شب گذشته در حسینیه فاطمه الزهرا (س) پادگان ولیعصر (عج) گرد هم جمع شده و درباره مسائل روز قرآنی و فرهنگی کشور به بحث و تبادل نظر پرداختند.

رحیم قربانی رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ درباره برگزاری این جلسه گفت: این برنامه قرار است به صورت منظم اول هر ماه قمری و با عنوان «جامعه قرآنیان مکتب سلیمانی» برگزار و در آن فعالان قرآنی کشور ضمن احوال‌پرسی و تازه کردن بازدید‌ها در راستای حل مشکلات قرآنی و همچنین مشکلات اهالی قرآن بحث و تبادل نظر کنند.

وی ادامه داد: این جلسات وابسته به هیچ دستگاه و نهادی نیست و همه، حتی گروه‌های مردمی قرار است در آن مشارکت داشته باشند. البته ما میزبان اولین جلسه بودیم و فعلاً قرار است جلسات تا آمادگی دیگر گروه‌ها و نهاد‌ها در حسینیه الزهرا (س) برگزار شود.

قربانی درباره اهداف برگزاری این نشست‌ها گفت: ایجاد همدلی با گردهمایی و دیدار مستمر اعضای جامعه قرآنی و انس با قرآن، عترت (ع) و شهدا، هم‌اندیشی در مورد مسائل و نیازهای جامعه قرآنی، هم‌اندیشی و هم‌افزایی جهت ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های قرآنی از جمله اهداف این جلسه است.

رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ ادامه داد: تلاوت قرآن، ذکر اهل بیت علیهم‌السلام، ذکر یاد، خاطرات و بیان سبک زندگی شهدا با محوریت شهید سلیمانی، گفتمان معرفتی و بصیرتی، هم‌فکری در مورد مسائل روز قرآنی کشور و تلاش جهت گره‌گشایی از مشکلات اهالی قرآن برخی از دستورات و برنامه این جلسه است که در آینده هم ادامه خواهد داشت.

به گزارش فارس در اولین جلسه «جامعه قرآنیان مکتب سلیمانی» اساتید و چهره‌هایی چون آقایی، آقامحمدی، احمدی وفا، اسکندری، اصل محمدی، ایزدی، بحرالعلوم، بیژنی، بهرامپور، بادپا، پورمعین، توپچی، جوشقانی، حاجی شریف، حشمتی، خواجوی، خواجه پیری، خلیلی، رستمی، رضائیان، رضیعی، زاهدی، زرنگار، زرنوشه، زکیلو، سبزعلی، سرابی، شادالویی، شریف، صالحی، صحاف، صدرزاده، عادلی، عبایی، فراهانی، فریدونی، قدیانی، قربانی، قره شیخلو، قنواتی، قصری زاده، کاشفی، لیایی، محمدزاده، محمدی، محمدیون، مرادی، متقی، برادران موسوی بلده، مهکام، میرزاجانی، نصیری، هژبرپور، یادگاری و یاراحمدی حضور داشتند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول