اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

حفظ و نشر کدام آثار روحانی و با کدام بودجه؟!

چیزی به نام «شورای تدوین و گردآوری آثار رئیس‌جمهور» در دولت‌های خاتمی و احمدی‌نژاد وجود نداشت و دولت روحانی باید توضیح دهد چنین شورایی از کجا آمده و چقدر بودجه به آن اختصاص یافته است.

حفظ و نشر کدام آثار روحانی و با کدام بودجه؟!

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، در پی انتشار خبرهایی مبنی بر تشکیل شورایی برای حفظ و نشر آثار آقای روحانی در دوره ریاست‌جمهوری‌اش (با مدیریت محمد قوچانی عضو مرکزیت کارگزاران)، روزنامه آفتاب یزد نوشت: در حالی که محمد قوچانی مدعی است؛ «شورای تدوین، گردآوری و مستند‌سازی آثار رئیس‌جمهور» چیز جدیدی نیست و در دولت آقای خاتمی و آقای احمدی‌نژاد نیز بوده و مربوط به نهاد ریاست‌جمهوری است؛ رئیس‌دفتر محمد خاتمی و یکی از نزدیکان به محمود احمدی‌نژاد به آفتاب یزد گفتند: «چنین تشکیلاتی نه در دوران آقای خاتمی بوده و نه در دوران آقای احمدی‌نژاد!».

ابطحی و داوری ضمن اینکه ادعای قوچانی را رد کردند خاطرنشان ساختند؛ «تدوین، گردآوری و مستند‌سازی آثار رئیس‌جمهور» جزئی از وظایف دفتر روسای جمهوری است که در همان حوزه روابط عمومی و اطلاع‌رسانی انجام می‌گرفته و تقریبا موضوع مرسوم و معمولی است و دفتر و دستک جداگانه‌ای نیز نداشته و لزومی نیز احساس نمی‌شده که در یک چارچوب خاص این گونه موارد عملیاتی شود.

آن‌طور که «مدارا» می‌نویسد دفتر حفظ و نشر آثار روحانی راه‌اندازی شده که دبیری این شورا برعهده محمد قوچانی است. همچنین در خبر منتشرشده آمده است که، اولین پروژه‌ای که قوچانی به عنوان دبیر این شورا در دست اجرا دارد تدوین کتابی با عنوان (احیای امید)‌ می‌باشد که قرار است بر اساس مصاحبه با چهره‌های سیاسی مطرح، این کتاب در باب روحانی و خدمات وی تدوین شود. آفتاب یزد اضافه کرد: دامنه این همکاری بسیار وسیع‌تر از کارنامه و مستندسازی دولت‌های یازدهم و دوازدهم می‌تواند باشد. 

منبع: روزنامه کیهان

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول