اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

نهمین گام خیرین البرزی برای کمک به نیازمندان/اهدای 70 هزار بسته معیشتی و 200 سری جهیزیه

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: نهمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی با اهداء 70 هزار بسته معیشتی و 200 سری جهیزیه برگزار شد .

نهمین گام خیرین البرزی برای کمک به نیازمندان/اهدای 70 هزار بسته معیشتی و 200 سری جهیزیه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)، امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به برگزاری نهمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی با محوریت جشن نیکوکاری، گفت: این مرحله از رزمایش با هدف یاری رسانی به نیازمندان در روزهای پایانی سال  و در راستای جشن نیکوکاری برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد البرز اظهار کرد: به همت اعضای قرارگاه مواسات و همدلی در سطح استان با هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با همکاری سپاه پاسداران، کمیته امداد امام خمینی (ره)، امور مساجد و ... خدماتی چون توزیع بیش از 70 هزار بسته معیشتی و 200 سری جهیزیه به نیازمندان اهداء شد.

محمدی فرد ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم نیکوکار استان البرز در هشت مرحله رزمایش از ابتدای سال، یادآور شد: از تمام خیرین محترم دعوت می‌شود با کمک‌های خیرخواهانه خود از طریق مراجعه به 13 دفتر کمیته امداد امام خمینی (ره) و بیش از 250 مرکز نیکوکاری در سطح استان و یا واریز به شماره کارت 6037997950030580 نزد صندوق امداد ولایت، به برگزاری هر چه پرشورتر جشن نیکوکاری امسال با محوریت مرحله نهم رزمایش مواسات و همدلی کمک نمایند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول