اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

۲۰ درصد از موتورسیکلت‌های رسوبی قشم ترخیص شد

سرپرست فرماندهی انتظامی قشم از ترخیص ۲۰ درصد از موتورسیکلت‌های رسوبی این شهرستان خبر داد و گفت: طرح تسهیل ترخیص تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.

۲۰ درصد از موتورسیکلت‌های رسوبی قشم ترخیص شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، مجتبی راست‌خدیو ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: افزون بر 2 هزار موتورسیکلت رسوبی در پارکینگ‌های توقیفی جزیره قشم وجود دارد.

وی افزود: با اجرای طرح تسهیل ترخیص موتور سیکلت‌های رسوبی از 18 آبان در این شهرستان تا کنون 20 درصد از این وسایط نقلیه ترخیص شده‌اند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان قشم تصریح کرد: این طرح تا اطلاع ثانوی ادامه دارد و مالکان یا متصرفان موتورسیکلت‌های رسوبی که از سال ۹۰ تا پایان سال ۹۸ توقیف شده باشند می‌توانند به دفاتر پلیس 10+ مراجعه اقدام کنند.

راست‌خدیو ادامه داد: ترخیص موتور سیکلت‌ها برابر نرخ‌های مصوب سال ۹۴ هیئت دولت انجام و علاوه بر بخشش جریمه 2 برابری آنان، امکان تقسیط یک ساله جرائم نیز وجود دارد.

وی اضافه کرد: اگر مالکان یا متصرفان موتورسیکلت‌ها در این طرح نسبت به ترخیص اقدام نکنند وسیله نقلیه توقیفی آنان به منزله موتورسیکلت بدون صاحب محسوب خواهد شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان قشم خاطرنشان کرد: مالکان یا متصرفانی که فاقد گواهینامه، بیمه نامه یا وسیله آنان فاقد پلاک باشد با اخذ تعهد نسبت به ترخیص وسایط نقلیه آنان اقدام می‌شود.

به گزارش فارس، این طرح از ۱۸ آبان ماه امسال در جزیره قشم آغاز و موتورسیکلت‌های رسوبی که از سال ۹۰ تا پایان سال ۹۸ توقیف شده باشند را شامل می‌شود.

انتهای پیام/88050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول