اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

درآمد ۱۷ هزار میلیارد تومانی مددجویان کمیته امداد از طرح‌های اشتغال

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گفت: مجریان طرح‌های اشتغال تحت نظارت کمیته امداد در سال جاری ۱۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان درآمد از طرح‌های شغلی خود کسب کردند.

درآمد ۱۷ هزار میلیارد تومانی مددجویان کمیته امداد  از طرح‌های اشتغال

به گزارش  گروه جامعه خبرگزاری فارس، حجت‎الله عبدالملکی،معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد در جشن ایجاد هفت هزار فرصت شغلی برای مددجویان استان کرمانشاه، افزود: براساس آخرین آمار، مجریان طرح‌های اشتغال تحت نظارت کمیته امداد در سال جاری ۱۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان درآمد از طرح‌های شغلی خود کسب کردند که این رقم نسبت به سال گذشته ۸۲ درصد رشد داشته است.

وی با تاکید بر اینکه کمیته امداد امسال ۹ هزار میلیارد تومان کمک معیشت به خانوارهای تحت حمایت پرداخت کرده است، تاکید کرد: درآمد طرح‌های اشتغال مددجویان کمیته امداد از دو برابر کمک معیشت پرداختی به تمامی خانوارهای تحت حمایت کشور بوده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد با بیان اینکه این نهاد در چند سال اخیر توانمندسازی و ایجاد مشاغل پایدار برای خانواده‌های مددجو را در دستور کار خود قرار داده است، تاکید کرد: درآمد پایدار مددجویان از طرح‌های اشتغال نشان‌دهنده تحقق اهداف کمیته امداد در توانمند سازی خانواده‌های تحت حمایت است.

عبدالملکی با بیان اینکه کمیته امداد از دو سال پیش به منظور ارائه خدمات بیشتر و ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار، همکاری خود را با هزار جهادگر کارآفرین آغاز کرده است، ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۹۱ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت در کشور با همکاری این جهادگران، راهبران شغلی، کاریابی و مشاوره شغلی ایجاد شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد عنوان کرد: امیدواریم تا پایان سال جاری تعداد فرصت‌های شغلی مددجویی در کشور به ۲۱۰ هزار شغل افزایش یافته و در سال آینده نیز ۳۰۰ هزار فرصت شغلی جدید برای نیازمندان مستعد و جویای کار ایجاد کنیم.

عبدالملکی با بیان اینکه تعهد استان کرمانشاه در سال جاری ایجاد ۷۷۰۰ فرصت شغلی مددجویی بوده، تصریح کرد: تاکنون ۷۴۰۰ فرصت اشتغال از این سهمیه اجرایی شده که از این تعداد نیز بیش از یک هزار فرصت از سوی جهادگران کارآفرین ایجاد شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول