اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  پژوهش

دستورالعمل بازگشایی اختیاری مدارس در آمریکا منتشر شد

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها، دستورالعمل بازگشایی مدارس را در ایالات متحده منتشر کرده تا برخی دانش آموزانی که قرار است بعد از یک سال به مدرسه روند، تعیین تکلیف شوند.

دستورالعمل بازگشایی اختیاری مدارس در آمریکا منتشر شد

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از لایو ساینس، هدف از انتشار دستورالعمل یادشده کاهش احتمال ابتلای افراد به ویروس کرونا در مدارس است. از جمله اجزای مهم این دستورالعمل می‌توان به ضرورت ماسک زدن، تداوم فاصله گذاری اجتماعی، اهمیت شستن دست، ارتقای سیستم تهویه مطبوع مورد استفاده در مدارس و تداوم کنترل افراد مبتلا و قرنطینه کردن اشخاصی که آزمایش آنها مثبت شده، اشاره کرد.

صدور این دستورالعمل به معنای ضرورت بازگشایی مدارس نیست و تنها دستورالعملی برای حفظ ایمنی مدارس توصیف شده است. در بخشی از متن یادشده تست دادن منظم معلمان و کارکنان مدارس مورد تاکید قرار گرفته و حتی آنان از گروه‌های مورد اولویت برای دریافت واکسن توصیف شده‌اند.

در متن مذکور همچنین از تمامی دانش آموزان خواسته شده تا فاصله فیزیکی سه متری از یکدیگر را رعایت کنند و اگر چنین کاری ممکن نیست، مدارس باید کاری کنند که گروه‌های مختلف دانش آموزان از یکدیگر حتماً سه متر فاصله داشته باشند.

بر اساس بررسی‌های انجام شده، کمتر از ۵ درصد از شهرستان‌های مختلف در آمریکا در شرایط آلودگی اندک به ویروس کرونا به سر می‌برند و اکثر آنها به میزان زیاد یا بسیار زیاد آلوده به ویروس کرونا هستند و لذا ۹۵ درصد مناطق مختلف آمریکا برای بازگشایی مدارس آمادگی ندارند.

انتهای پیام /

https://www.livescience.com/reopening-schools-covid-۱۹-cdc-guidelines.html

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول