اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اهدای نمادین پرچم ایران به تلاشگران عرصه گام دوم انقلاب/ جوان‌هایی که برای پیشرفت گام برداشته‌اند

همزمان با چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی ایران، جمعیت پیشرفت و عدالت اصفهان در یک اقدام نمادین به تعدادی از تلاشگران در عرصه گام دوم انقلاب اسلامی، پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را اهدا کرد.

اهدای نمادین پرچم ایران به تلاشگران عرصه گام دوم انقلاب/ جوان‌هایی که برای پیشرفت گام برداشته‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، همزمان با چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی ایران، جمعیت پیشرفت و عدالت اصفهان در یک اقدام نمادین به تعدادی از تلاشگران و مؤثرین گام دوم انقلاب اسلامی، پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران اهدا کرد.

احمد فروزبخش، مدیراجرایی و ایده‌پرداز این پویش به خبرنگار فارس در اصفهان گفت: امسال که ایام دهه مبارک فجر با همه‌گیری کرونا همراه بود و برگزاری مراسمات حضوری بسیار دشوار بود، جمعیت پیشرفت و عدالت به این نتیجه رسید که در قالب پویش و شبکه‌های اجتماعی ایام‌الله دهه فجر را با تأکید بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گرامی بدارد. 

وی در ادامه اشاره کرد: از آنجایی که مقام معظم رهبری توصیه کردند که در دهه فجر بر سر در خانه‌ها پرچم ایران نصب شود، از این رو به افرادی که در پویایی و نشاطِ حرکت گام دوم انقلاب اسلامی موثر هستند پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران هدیه دادیم تا به آنان و همه جوانان یادآور شویم که هم اکنون پرچم جمهوری اسلامی در دستان شما و بر دوش شما است و باید با تلاش و کوشش این پرچم را به قله‌های عزت افتخار و اقتدار برسانیم.

 

به گزارش فارس، در این پویش از افراد مختلف در عرصه های گوناگون از جمله محمدحسین نصر اصفهانی دانشمند و متخصص پزشکی، استاد بدرالسماء هنرمند نامی کشور در عرصه مینیاتور، محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان، علی صالحی رئیس گروه رسانه و فضای مجازی مجمع بسیجیان استان اصفهان، زینب تاج الدین خبرنگار عرصه مقاومت و دفاع مقدس، حجت‌الاسلام مهدی مسائلی نویسنده و پژوهشگر، محسن طباطبایی کارگردان و مستند ساز سیما، نوید بابایی فعال اجتماعی، مهدی جان‌نثاری لادانی دانش‌آموز و مدال طلای المپیاد کشوری اقتصاد و مدیریت، سید محمدحسین بنای وطن دانش‌آموز و نخبه قرآنی، سمانه یدوی پزشک و فعال اجتماعی، سید صادق میرصالحیان  شاعر، عاطفه علی‌نژاد هنرمندو مجری رسانه ملی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/ر۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول