اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

امر به معروف ضامن اجرای احکام الهی در جامعه است

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر قشم گفت: امر به معروف و نهی از منکر تضمین کننده اجرای احکام الهی، ایجاد امنیت و توسعه شهری و روستایی جامعه است.

امر به معروف ضامن اجرای احکام الهی در جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، حجت‌الاسلام میثم تارم ظهر امروز در مجمع سالانه دبیران و معاونان اجتماعی و مطالبه گری ستادهای امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان به میزبانی جزیره قشم اظهار داشت: امر به معروف تضمین کننده اجرای سایر احکام و فرایض الهی است.

وی امر به معروف و نهی از منکر را از اقدامات انبیاء و انسان‌های شایسته برشمرد و افزود: این دو فریضه الهی امنیت راه‌ها، توسعه شهری و روستایی و ساماندهی امور جامعه را به ارمغان خواهد آورد.

امام جمعه و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان قشم تصریح کرد: شکوه بزرگداشت 22 بهمن امسال نشان داد بیانیه گام دوم انقلاب در جامعه همچنان پرشور دنبال می‌شود.

حجت‌الاسلام تارم ادامه داد: مردم علیرغم محدودیت‌های کرونا با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را با برگزاری راهپیمایی در قالب رژه‌های موتوری، خودرویی و دریایی گرامی داشتند.

وی اضافه کرد: ملت ایران در 22 بهمن بار دیگر علاقه، پایبندی، وفاداری و ایستادگی خود پای آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های اسلامی را به اثبات رساندند.

امام جمعه شهرستان قشم خاطرنشان کرد: انتظار است با تدبیر و نظارت موثر مسوولان، کنترل بازار تقویت شود.

به گزارش فارس،  مجمع سالانه دبیران و معلونان اجتماعی و مطالبه گری ستادهای امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان به میزبانی جزیره قشم در حال برگزاری است.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتردر میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

انتهای پیام/88050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول