اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

رامهرمزی: پروتکل‌های بهداشتی را به بهترین شکل در فینال لیگ وزنه‌برداری انجام دادیم

سرمربی تیم وزنه برداری شرکت ملی حفاری اهواز گفت: نکات ایمنی و پروتکل‌های بهداشتی را در نخستین روز مسابقات فینال لیگ انجام دادیم و سعی داریم همچون سالهای گذشته بهترین میزبانی را داشته باشیم.

رامهرمزی: پروتکل‌های بهداشتی را به بهترین شکل در فینال لیگ وزنه‌برداری انجام دادیم

فراز رامهرمزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص برگزاری مرحله دوم لیگ وزنه برداری باشگاههای کشور امسال، اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشورمان، برگزاری رقابتهای ورزشی تحت تاثیر همگیری این بیماری خطرناک قرار گرفت. در وزنه برداری هم بعد از اینکه فدراسیون وزنه‌برداری توانست مجوز برگزاری مسابقات لیگ جوانان و بزرگسالان را بگیرد، مرحله رفت لیگ بزرگسالان را 19 تا 21 آذر ماه به میزبانی باشگاه فولاد خوزستان و مرحله رفت مسابقات لیگ جوانان را 25 و 26 دی ماه به میزبانی باشگاه مناطق نفت‌خیز جنوب خوزستان در اهواز برگزار شد. در نهایت طبق برنامه‌ریزی قبلی فدراسیون وزنه‌برداری قرار شد مرحله برگشت و فینال لیگ‌های جوانان و بزرگسالان باشگاههای کشور در سال 99 را طی روزهای 28 بهمن ماه تا یکم اسفند ماه در اهواز و به میزبانی شرکت ملی حفاری برگزار کنیم. 

وی افزود: با رعایت نکات ایمنی و پروتکل‌های بهداشتی این رقابتها را در سالن شهدای وزنه برداری استان خوزستان آغاز کردیم. همچنین تلاش خواهیم کرد تا آخرین روز طبق شیوه‌نامه‌های ستاد مبارزه با کرونا، مسابقات را به پایان برسانیم و هیچ مشکلی برای ورزشکاران و شرکت‌کنندگان در این مسابقات به وجود نیاید.  

سرمربی تیم وزنه برداری شرکت ملی حفاری در مورد میزبانی همزمان فینال لیگ وزنه برداری جوانان و بزرگسالان باشگاههای کشور، تاکید کرد:  امکانات و تجهیزات وزنه‌برداری استان خوزستان سالهاست که در شرایط ایده‌آل و مطلوبی قرار دارد و میزبانی‌ها زیادی را در ادوار مختلف لیگ داشتیم. با توجه به این تجربیات در میزبانی‌ها، امیدوارم شرکت‌کنندگان نیز از میزبانی وزنه برداری اهواز راضی باشند و رقابتهای خوبی برگزار شود. 

وی در مورد روز اول فینال لیگ نیز گفت: در رقابت روز اول لیگ بزرگسالان، حسن گل‌پرور وزنه‌بردار دسته 55 کیلوگرم تیم‌مان،  با مجموع 224 کیلوگرم در جایگاه نخست قرار گرفت و همچنین محمد اصغرنژاد دیگر وزنه‌بردارمان در این وزن با رکورد مجموع 209 کیلوگرم سوم شد.

رامهرمزی در پاسخ به این سوال که تیم وزنه برداری شرکت ملی حفاری شانس قهرمانی دارد، خاطرنشان کرد: امیدوارم بچه‌های تیم‌مان در فینال لیگ وزنه‌های خوبی ثبت کنند. نمی‌شود پیش بینی کرد، ولی تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را بگیریم. هم اکنون تیم گل‌گهر سیرجان 760 امتیاز در صدر قرار دارد. فولاد خوزستان با 757 امتیاز دوم است و تیم شرکت ملی حفاری با  740 امتیاز در رده سوم جای گرفته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول