اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

بهترین راهبرد برای مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است

رئیس‌کل دادگستری استان یزد گفت: برای خنثی‌سازی توطئه‌های استکبار و مبارزه با آنها، باید خدمت به مردم با ایجاد تعامل سازنده و همراهی فزاینده در دستورکار قرار گیرد.

بهترین راهبرد برای مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، غلامعلی دهشیری پیش از ظهر امروز در نشست امضای تفاهم‌نامه میان دادگستری استان و شهرداری یزد، اظهار کرد: دشمن، برای ساقط کردن این نظام و توقف قطار انقلاب، همه روش ها را امتحان کرده است؛ ابتدا با جنگ مستقیم مثل جنگ تحمیلی و سپس تهاجم فرهنگی وارد شد و امروز نیز با جنگ اقتصادی و تحریم‌ها، معیشت مردم را تحت تاثیر قرار داده تا مردم را از نظام و انقلاب جدا کند.

 وی افزود: رهبری حکیمانه و مدیریت هوشمندانه مقام معظم رهبری بصیرت مردم و تلاش بخشهای حاکمیت، همه نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده و امروز نیز نهضت خدمت به مردم همانطور که رئیس قوه قضاییه در دستور کار قرار داده، می‌تواند مردم را به نظام امیدوار و همه نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کُند.

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: اصل هنر نظام و انقلاب تنها به پیشرفت‌های علمی و تکنولوژیکی خلاصه نمی‌شود بلکه این هنر انسان‌سازی انقلاب است که مفاخری همچون شهریاری‌، فخری زاده‌، تهرانی مقدم و حاج قاسم‌ سلیمانی ها را در دل خود می‌پروراند تا مرز های نفوذ نظام اسلامی را در سراسر دنیا بگستراند.

دهشیری بر تعامل سازنده دستگاه قضائی و استفاده از ظرفیت‌های دادگستری و شهرداری تأکیدو تصریح کرد: شهر سالم، شهر با حاکمیت اخلاق، معنویت، عدالت و عقلانیت است و این تعاملات دو سویه دو مجموعه است که می تواند شهری آرام، امن و با آرامش را رقم بزند.

وی از فعالیت مشترک آموزشی و فرهنگی دادگستری و شهرداری به عنوان یک اقدام خوب و اثر گذار یاد کرد و گفت: امضای تفاهم‌نامه، تنها بهانه و یک اقدام اداری برای ریل‌گذاری جهت حرکت در مسیر تحقق اهداف فرهنگی و اجتماعی است و اجرای آن با همت بلند در راستای بیانیه گام دوم انقلاب مهم است.

انتهای پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول