اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

پاشایی: پرسپولیس بهترین تیم ایران است اما دنبال نتیجه خوب هستیم/ به بازیکن تاثیرگذار اجازه جدایی نمی دهیم

مربی تیم فوتبال پیکان گفت: با احترام به تمام تیم‌های ایرانی به جرات می توان گفت پرسپولیس بهترین تیم چند سال اخیر فوتبال ایران بوده و فکر می‌کنم بازی بسیار سختی داریم.

پاشایی: پرسپولیس بهترین تیم ایران است اما دنبال نتیجه خوب هستیم/ به بازیکن تاثیرگذار اجازه جدایی نمی دهیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حسین پاشایی در نشست خبری قبل از دیدار با پرسپولیس در هفته پانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: ابتدا باید درگذشت مادر همسر مهدی تارتار را به وی و خانواده محترمش تسلیت بگویم. با احترام به تمام تیم‌های ایرانی به جرات می توان گفت پرسپولیس بهترین تیم چند سال اخیر فوتبال ایران بوده و فکر می‌کنم بازی بسیار سختی داریم.

وی افزود: روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کرده و امیدوارم با برنامه‌ریزی‌های مان بتوانیم نتیجه خوبی کسب کرده و دست پر از زمین خارج شویم. پیکان نشان داده تیم خوب و قابل احترامی است و با نفرات جوان‌مان می‌خواهیم فصل خیلی خوبی را برای باشگاه پیکان رقم بزنیم.

مربی پیکان درباره اینکه آیا هدف این تیم هم مثل پرسپولیس برد در بازی فردا است،  پاسخ داد: پرسپولیس در تمام دیدارهایش برای کسب سه امتیاز بازی می‌کند و حریف قابل احترامی است اما ما هم دست و پا بسته نیستیم و خیلی امیدواریم فردا دست پر از زمین خارج شویم. صحبت‌های مربیان بابرنامه حریف قابل احترام است اما برنامه‌ریزی کرده‌ایم و امیدوارم با یک بازی خوب نتیجه خوبی هم کسب کنیم. 

پاشایی برای برنامه پیکان برای کنترل مدافعان گلزن پرسپولیس گفت: در این مورد برنامه‌ریزی کرده‌ایم. هرچند سید جلال حسینی در دو دیدار اخیر دو‌ گل سه امتیازی زده اما تمام هافبک‌ها و مهاجمان پرسپولیس بازیکنان باکیفیتی هستند که نمی‌توان از آنها فارغ شد. فیلم بازی‌های حریف را به خوبی آنالیز کرده و می‌دانیم در ضربات ایستگاهی خطرناک هستند. برای مهار تمام بازیکنان‌شان هم برنامه داریم.

وی درباره آخرین وضعیت محمد نوری توضیح داد: متاسفانه محمد نوری به کرونا مبتلا شده اما حال عمومی خیلی خوبی دارد. البته برای سرایت نکردن این ویروس خود را در خانه قرنطینه کرده است.

مربی تیم پیکان درباره اینکه آیا با جدایی بازیکنان تاثیرگذارشان در نیم فصل موافقت می‌کنند، توضیح داد: تیم ما به حدی دچار کمبود بازیکن است که فکر نمی‌کنم  تارتار به نفراتی که نیاز داریم اجازه خروج از لیست تیم را بدهد. قطعا باید پیکان را تقویت کنیم زیرا در نیم فصل دوم کار سختی داریم و به بازیکنانی که در دور رفت عملکرد خوبی داشته‌اند اجزاه خروج نمی دهیم.

پاشایی درباره اختلاف کم تیم رده یازدهمی پیکان با تیم‌های بالانشین عنوان کرد: این موضوع کیفیت لیگ امسال ما را نشان می دهد. در این فصل هیچ تیمی در بازی‌هایش پشتوانه تماشاگر نداشته است و به جز 3-2 تیم سایر کیفیت مساوی دارند. به جز 3-2 تیم پایین و بالای جدول به حدی اختلاف تیم‌ها به هم نزدیک است که با یک برد می‌توان 7-6 رتبه در جدول جای خود را تغییر داد. 

وی درباره بازیکنان مصدوم و محروم پیکان مقابل پرسپولیس گفت: محمد نوری را به دلیل ابتلا به کرونا و محمد ابراهیمی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. بازیکن محروم پیکان هم سامان فلاح است و فکر می‌کنم سایر نفرات شرایط بازی دارند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول