اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

امحاء ۴۰۰ کیلوگرم گوشت و آلایش دامی فاسد در کرمانشاه

طبق گفته رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه ۴۰۰ کیلوگرم گوشت و الایش دامی غیر قابل مصرف در کرمانشاه جمع آوری و امحاء شد.

امحاء ۴۰۰ کیلوگرم گوشت و آلایش دامی فاسد در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه، در خصوص جزییات این خبر، اظهار کرد: در پی گشت مشترک کارشناسان دامپزشکی، مرکز بهداشت، اجراییات شهرداری، اصناف و نیروی انتظامی در سطح شهر و مناطق پرخطر، بیش از ۴۰۰ کیلوگرم گوشت و آلایش دامی غیرقابل مصرف جمع آوری و به طریق کاملا بهداشتی امحاء شد.

تورج کرمیان افزود: در این زمینه برای افراد خاطی پرونده قضایی تشکیل و یک دستگاه خودرو نیز توقیف شد.
وی به افراد سودجویی که سلامت مردم را برای تامین منافع خود به مخاطره می‌اندازند، هشدار داد: که در برخورد با آن‌ها هیچ مماشاتی انجام نمی‌شود.

رییس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه همچنین به همشهریان توصیه کرد: به منظور حفظ سلامت خود و خانواده هایشان، گوشت مورد نیازشان را از قصابی‌ها و مراکز عرضه گوشت و فرآورده‌های خام دامی که دارای پروانه بهداشتی مجاز هستند، تهیه کنند.

کرمیان یاداور شد: مردم می‌توانند هرگونه مشکل و تخلف بهداشتی را با شماره تماس ۱۵۱۲ و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲ اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در میان بگذارند تا رسیدگی به آن در اسرع وقت انجام شود.

انتهای پیام/ح


 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول