اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

سرلشکر سلامی: هیچ صحنه‌ای برای سپاه بن‌بست ندارد

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه هیچ صحنه‌ای برای سپاه بن‌بست ندارد، گفت: هنر سپاه شکستن قدرت‌های استکباری است.

سرلشکر سلامی: هیچ صحنه‌ای برای سپاه بن‌بست ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سپاه‌نیوز، همزمان با ایام سالروز عملیات غرور آفرین والفجر 8 و روز حفاظت اطلاعات، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ارتباط ویدئو کنفرانسی با فرماندهان نیروها، سپاه های استانی و سازمان حفاظت اطلاعات سپاه رسالت اصلی انقلاب اسلامی را وراثت مستضعفان، غلبه آنها بر مستکبران و تشکیل حاکمیت الهی روی زمین عنوان و اظهار کرد: به دلیل افق بلند وآرمان های انقلاب اسلامی که حاکمیت مستضعفان و محو استکبار  را در خود داشت  قدرت‌های عالم تمام جبروت و شوکت شیطانی خود را به کار گرفتند تا از ظهور این قدرت جدید و  الگو و مدل الهام بخش جلوگیری کنند.

فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی ایران را تجلی نور الهی بر زمین و طلوع مجددی از خورشید اسلام توصیف و تصریح کرد: فرازهای سختی را پشت سر گذاشته ایم؛ از گردنه های سختی عبور کرده‌ایم که تمامی آنها در نابرابر ترین شکل توازن قدرت اتفاق افتاده و تا این لحظه به اذن خداوند توام با پیروزی برای ما بوده است.

سرلشکر سلامی عملیات پرافتخار و پیروزمند والفجر 8 را از افتخارات و ابتکارات مهم سپاه  در دوران دفاع مقدس دانست و گفت: در این عملیات پیچیده و راهبردی  حماسه ای بی نظیر در تاریخ نبردهای عالم رقم خورد که نمونه و مصداق روشنی از وعده نصرت الهی بر مومنان و مجاهدان راه خدا بود.

وی افزود: باوجود آماده سازی ‌های زمین و تسلط بصری دشمن بر گستره جبهه ای که قرار بود عملیات از آن آغاز شود، اما به دلیل نقشی که حفاظت اطلاعات در موفقیت آن عملیات داشت و  حفاظت اطلاعات و  تدابیر و خلاقیت فرماندهان و رعایت آن توسط همه رزمندگان توانستند دشمن را کاملاً غافلگیر کنند.

سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه سپاه  در آفرینش پیروزی‌ها و دستاوردهای بزرگ انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش ممتاز و برجسته ای ایفا کرده است،گفت: آنچه در این گردنه های سخت، یاری گرسپاه بوده تا بتواند بر دشمنان بزرگ  غلبه کند و نه تنها راه های غلبه آنها را به اذن الهی ببندد بلکه راه‌های غلبه بر آنان را مفتوح  کند، دمیدن روح الهی اسلام و ایمان بر قلب پاسداران انقلاب اسلامی است.

فرمانده کل سپاه  با تاکید بر اینکه هیچ صحنه ای برای سپاه بن بست ندارد، گفت:  هنر سپاه شکستن قدرت های استکباری است. سپاه در دامنه قله ای است که از آن قله ولی فقیه با تدابیر نورانی خود چشمه های حکمت را جاری می کند و فرمولهای غلبه را می آموزاند، با این منطق سپاه  در هیچ صحنه ای شکست نمیخورد.

وی افزود: جنگ های  بزرگ ما باقی است ؛ دشمن همچنان وجود دارد و هرچند پژمرده شده است اما هنوز خطرناک بوده و  نمی خواهد شکست را بپذیرد و سپاه همچنان باید در مرکز این میدان بدرخشد و صیانت از  عناصر اصیل شکل دهنده سپاه رسالت خطیر حفاظت اطلاعات به عنوان مقوم روح و معنای سپاه است.

سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه سپاه خود را خادم ملت ایران می داند و پیشگام برای رفع مشکلات مردم است، گفت: مردم عزیز ما نیزدر  تمام صحنه‌های سخت سپاه را تنها نگذاشتند؛ از همدلی و حضور ایثارگرانه در سالهای ایثار و مقاومت در دوران دفاع مقدس تا بدرقه فرمانده دلاور سپاه و سردار دلهای ملت ایران این همدلی و همراهی به وضوح به چشم می خورد و مادامی که ارتباط سپاه ، مردم و امام امت برقرار است هیچ قدرتی قادر نیست ما را شکست دهد.

فرمانده کل سپاه در پایان اطلاعات را حیاتی ترین سرمایه  نهاد قدرتمندی مانند سپاه توصیف و با قدردانی از تلاش ها و مجاهدت های فرماندهان و کارکنان سازمان حفاظت اطلاعات سپاه و تصریح کرد: دشمن نباید کرانه‌های قدرت ما را ببیند ؛ ابهام سازی برای دشمن بخشی از قدرت ما است. اگر امروز  قدرت نیروهای هوافضا، دریایی و زمینی ما دست نخورده باقی مانده و دشمن نمیتواند اجزا و ارکان و گسترش این قدرت را ببیند ،محصول این است که بین فرماندهی، حفاظت و تک‌تک پاسداران عزم و اراده جدی در صیانت از سپاه  وجود دارد؛ هر چند گاهی برای ایجاد بازدارندگی و دقیق کردن محاسبات دشمن در رزمایش‌ها یا مصاحبه ها  بخش هایی از قدرت مان را نشان می دهیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول