اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

دولت باید پاسخگوی مشکلات جوانان در حوزه مسکن باشد/ پیگیری راه اندازی فرودگاه در بستک

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس گفت: دولت باید پاسخگوی مشکلات جوانان در حوزه مسکن باشد چرا که نبود مسکن و گرانی آن برای جوانان بحران آفرین شده است.

دولت باید پاسخگوی مشکلات جوانان در حوزه مسکن باشد/ پیگیری راه اندازی فرودگاه در بستک

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد جباری در نشست مشترک کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با وزیر و معاونان راه و شهرسازی که در محل این وزارتخانه برگزار شد، اظهار کرد: در استان ما در خصوص الحاق زمین به محدوده شهرهای کوچک زیر۲۰ هزار نفر برای ساخت مسکن مشکلات جدی وجود دارد که قطع به یقین این معضل در سایر استان های کشور نیز وجود دارد.

وی افزود: جهت صدور مجوز فوق از معاونت شهرسازی می باید متقاضیان چندین سال معطل بمانند و لذا در عمل بخش مسکن تعطیل شده و کسی پاسخگوی جوانان ما در این تورم کمرشکن نیست.

رییس مجمع نمایندگان هرمزگان در خانه ملت در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از وضعیت نامطلوب راه‌های غرب هرمزگان ابراز امیدواری کرد که در سفر وزیر راه به غرب هرمزگان، مشکلات راه‌ها، فرودگاه و بنادر غرب استان مورد بازدید قرار گرفته و اقدامات لازم جهت تأمین منابع انجام شود.

نماینده مردم بندرلنگه، بستک، پارسیان و کیش در مجلس ضمن تاکید بر لزوم از سرگیری پروازهای داخلی و خارجی در بندرلنگه، از وزیر راه خواست که جهت راه‌اندازی فرودگاه در بستک و بررسی شرایط آن یک تیم کارشناسی اعزام کند.

همچنین جباری خطاب به وزیر راه و شهرسازی به پروژه‌ای در یکی از روستاهای حوزه‌ی انتخابیه خود اشاره کرد که بدون ردیف و منابع، مسئولان وقت جهت اهداف زودگذر اقدام به کلنگ زنی کردند که به موجب آن با احساسات پاک مردم محلی بازی شد و حال با گذشت بیش از دو سال از وعده مقرر، هنوز هیچ اقدام خاصی صورت نپذیرفته است.

نماینده مردم غرب هرمزگان در خانه ملت در همین راستا ادامه داد: زیبنده نیست تمامی اهالی یک ‌روستا از زن و مرد و پیر و جوان را جهت ساخت یک پل بیاوریم تا برای مسئولین فرش قرمز پهن کنند و به گردن آنها گل بیندازند و با احساسات آنها بازی کنند اما در عمل هیچ کاری انجام نشود.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول