اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

فکری: گل‌های بچه‌گانه خوردیم و می‌دانم چرا تمرکز نداریم/سرمربی استقلال با قهر سالن کنفرانس را ترک کرد+ فیلم

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه تیمش گل‌های بچه‌گانه دریافت کرد در واکنش به سوالات خبرنگاران، سالن کنفرانس مطبوعاتی را ترک کرد.

فکری: گل‌های بچه‌گانه خوردیم و می‌دانم چرا تمرکز نداریم/سرمربی استقلال با قهر سالن کنفرانس را ترک کرد+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمود فکری بعد از  شکست تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: جا دارد به تیم سپاهان بابت این برد تبریک و به هر دو تیم خسته نباشید بگویم. نمی‌دانم چرا بازیکنان ما تمرکز نداشتند هر چند دلایلش را خودم می‌دانم. امروز گل‌های خیلی بچه‌گانه‌ای خوردیم که کار را سخت کرد. در بازی که در هر دو نیمه می‌شد به گل برسیم و حتی با برد بیرون بیاییم بچه‌گانه رفتار کردیم و 3 امتیاز مهم را از دست دادیم. در مجموع به تیم سپاهان خسته نباشید می‌گویم.

وی در خصوص اینکه آیا بهتر نبود به جای 3 مدافع از 4 بازیکن استفاده می‌کرد گفت: خدا را شکر که بازی را باختیم و دوباره سوال های کارشناسانه شروع شد. زمانی که تیم ما می‌برد کسی سوال نمی رسد ولی وقتی می‌بازیم سوال‌ها همه به این سمت و سو می‌رود. همانطور که گفتم امروز روز بد مدافعان ما بود و تمرکز نداشتیم. خیلی تلاش کردیم بازیکنان را آماده کنیم ولی دلایل مختلفی می‌تواند باعث شود تمرکز بازیکنان به هم بریز و دیدید که بازی حساس را از دست دادیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که چرا در هر بازی شاهد تغییرات در تیم استقلال هستیم گفت: خیلی ممنون، خسته نباشید می‌گویم و من از شما تشکر می‌کنم. فکری با بیان این جمله سالن کنفرانس خبری را ترک کرد.

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول