اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تلاش اسنپ برای از بین بردن موانع در جزیره کیش

اسنپ برای حل مشکلات موجود در جزیره کیش و در راستای ارتقای خدمت‌رسانی به کاربران تمام تلاش خود را به کار بسته است.

تلاش اسنپ برای از بین بردن موانع در جزیره کیش

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، اسنپ برای حل مشکلات موجود در جزیره کیش و در راستای ارتقای خدمت‌رسانی به کاربران تمام تلاش خود را به کار بسته است. این شرکت با در نظر گرفتن دغدغه‌های رانندگان تاکسی در این جزیره و با همکاری سازمان آب و عمران کیش امکاناتی را برای دسترسی بیشتر کاربران مسافر در اختیار رانندگان محترم تاکسی قرار داده است.

بر این اساس اقداماتی برای افزایش رضایت کاربران راننده تاکسی در نظر گرفته شده است که در ادامه به آن می‌پردازیم؛ در اولین اقدام مقرر شده است که درخواست‌هایی که مبدا آن از فرودگاه کیش است فقط برای رانندگان تاکسی ارسال ‌شود. همچنین در سایر نقاط جزیره‌ی کیش هم اولویت ارسال درخواست تا شعاع یک کیلومتر با رانندگان تاکسی است.

علاوه بر این، بر اساس توافق صورت گرفته، قیمت‌ها به نرخ‌نامه کیش نزدیک شده است.
همچنین اسنپ با در نظر گرفتن تخفیف‌های مختلف و جوایز باشگاه مشتریان خود «اسنپ‌کلاب» از همراهی کاربران مسافر قدردانی می‌کند. در نهایت اسنپ ابراز امیدواری کرد که با انجام این اقدامات بتواند موانع موجود بر سر راه را از میان بردارد تا کیشوندان و مهمانان این جزیره بتوانند از خدمات‌رسانی اولین و بزرگترین اپلیکیشن درخواست خودروی ایران استفاده کنند. کیفیت خدمت‌رسانی همواره دغدغه اسنپ بوده است و در این مسیر نهایت تلاش خود را به کار بسته است.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول