اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مجتمع 224 واحدی ایثارگران ساخته می‌شود

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از اختصاص یک قطعه زمین برای احداث 224 واحد مسکونی برای ایثارگران زنجانی خبر داد و گفت: ساخت این پروژه در مرحله انتخاب پیمانکار قرار دارد.

مجتمع 224 واحدی ایثارگران ساخته می‌شود

سید جمال‌الدین موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه در استان طبق این تفاهم‌نامه، استانداری تامین هزار و 200 مسکن و هزار و 250 ظرفیت شغلی را تقبل کرده‌ است، اظهار کرد: در این خصوص جلسات مشترکی با حضور معاونین استاندار و دستگاه‌های ذیربط تشکیل و از طریق راه‌های مختلف بررسی شده است.
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از اختصاص یک قطعه زمین برای احداث 224 واحد مسکونی برای ایثارگران زنجانی خبر داد و افزود: ساخت این پروژه در مرحله انتخاب پیمانکار قرار دارد.
وی یادآور شد: این واحدها قرار است در اختیار فرزندان معزز شهدا که تاکنون از وام مسکن یا زمین بهره‌مند نشده و توان تامین آورده پس از کسر وام هزار و 200 میلیون ریالی را داشته باشند واگذار شود.
موسوی با بیان اینکه برای سایر متقاضیان نیز به دنبال اختصاص زمین هستیم، اضافه کرد: بر اساس مصوبه شورای مسکن استان، اجازه داده شده در هر محلی که ممکن باشد از مسکن ملی نیز برخوردار شویم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به اشتغال جامعه ایثارگری نیز اشاره کرد و گفت: در خصوص اشتغال جامعه ایثارگری استان نیز چندین جلسه هماهنگی به ریاست امور اقتصادی استاندار و دستگاه‌های ذیربط تشکیل و در حال پیگیری است.
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه، برابر این تفاهم‌نامه مقرر شده 500 نفر به صورت خوداشتغالی و با پرداخت تسهیلات مشغول به کار شوند، افزود: 400 نفر نیز با شرکت در آزمون‌ها و استخدام در دستگاه‌های دولتی و 300 نفر هم در کارگاه‌های تابع قانون کار جذب و مشغول به کار می‌شوند.
وی همچنین از جذب فرزندان معزز شهدا و جانبازان بالای 70 درصد، با توجه به قانون برنامه توسعه ششم خبر داد و گفت: این موضوع توسط دولت در حال انجام است.
انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول