اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

زیدان: تیم ملی فرانسه؟ همیشه هدفم بوده ولی اکنون ذهنم در مادرید است

زین الدین زیدان در خصوص شایعات سرمربیگری تیم ملی فرانسه صحبت کرد و آن را یک هدف در کارنامه مربیگری‌اش خواند.

زیدان: تیم ملی فرانسه؟ همیشه هدفم بوده ولی اکنون ذهنم در مادرید است

به گزارش خبرگزاری فارس، فردا از ساعت 18 و 45 دقیقه رئال مادرید میزبان والنسیا است.

زیدان در نشست خبری پیش از این مسابقه گفت: ذهنم در مادرید است و من در اینجا خوشحالم و از روزم لذت می‌برم. من عاشق فوتبالم ولی شما نمی‌دانید در آینده چه چیزی رخ خواهد داد. سرمربی شدن در تیم ملی فرانسه هدفم است همانطور که در 10 سال پیش زمانی که مربیگری را آغاز کردم، گفته‌ام. اما اکنون اینجا هستم و ذهنم در مادرید است.

وی ادامه داد: مصدومیت‌ها بدشانسی نیست ولی نگران کننده است. ما بارها و بارها گفته‌ایم که بازیکنان زیادی در اختیار نداریم. از طرفی می‌خواهیم به بازیکنان آسیب دیده کمک کنیم که ریکاوری کنند.

زیدان گفت: واسکز و کارواخال به ترکیب بازگشته‌اند و امیدوارم دیگران نیز به تمرینات ما اضافه شوند. دلمان برایشان تنگ شده و من همیشه می‌خواهم تمام بازیکنانم حاضر باشند.

سرمربی رئال مادرید در خصوص استفاده از استعدادهای جوان آکادمی اظهار داشت: مشخصا بازیکنانی می‌بینم که می‌توانند در تیم اصلی بازی کنند. این یکی از خاصیت‌های مادرید است که چنین بازیکنانی در آکادمی‌اش دارد. اما برخی اوقات نمی‌شود از آنها استفاده کرد زیرا رقابت خیلی سنگین و قدرتمند خواهد شد.

زیدان تصریح کرد: ما می‌دانیم چقدر تحت فشار هستیم و می‌دانیم که اسم رئال مادرید را به دوش می‌کشیم. ما وظیفه خودمان را انجام می‌دهیم. می‌خواهیم برای ادامه مسابقات با قدرت و انرژی پیش برویم و چیزهای بزرگ کسب کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول