اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

برهانی:‌ شرایط بد مالی باعث می‌شود بازیکنان تمرکز نداشته باشند/ تعویض یزدانی تاکتیکی بود

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: شرایط مالی باعث می‌شود بازیکنان تیم تمرکز 100درصد نداشته باشند.

برهانی:‌ شرایط بد مالی باعث می‌شود بازیکنان تمرکز نداشته باشند/ تعویض یزدانی تاکتیکی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، آرش برهانی پس از شکست استقلال مقابل سپاهان در هفته پانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوبی بود، سپاهان روی دو ضربه ایستگاهی به گل رسید و متاسفانه نتوانستیم در 45 دقیقه دوم جبران کنیم. انتظار نداشتیم در ضربات ایستگاهی اینطور غافلگیر شویم و نتیجه را واگذار کردیم.

وی در مورد اینکه آیا باخت امروز استقلال به خاطر مسائل فنی بود یا مسائل حاشیه‌ایی، گفت: در دو صحنه عدم تمرکز بچه‌ها باعث شد گل بخوریم. در 45 دقیقه دوم رشید مظاهری فقط یک 10 متر را دوید تا توپ را بردارد. باید کاری کنیم که 100درصد تمرکز بچه‌ها روی فوتبال باشد. مسئولین ما تلاش می‌کنند، بچه‌ها هم شرایط استقلال را درک می‌کنند اما انتظار داریم حالا که شرایط تیمی خوب است خیلی بیشتر به ما رسیدگی شود. از های‌وب خواهش می‌کنم امسال به ما کمک کند تا شرایط تیمی ما بهتر شود.

مربی تیم استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا اولویت این تیم مسائل مالی است، عنوان کرد:‌شرایط مالی باعث می‌شود بچه‌های ما تمرکز صددرصد نداشته باشند. می‌دانم که چند نفر آنها شرایط بد مالی دارند. دوست داریم این مشکلات برطرف شوند تا آنها تمرکز کافی را داشته باشند. 

برهانی در پاسخ به این سؤال که با توجه به شرایط موجود شرایط استقلال را در نیم‌فصل چطور می‌بیند، گفت: در استقلال این فشارها همیشه وجود دارد و طبیعی است اما امیدواریم بعد از چند سال ناکامی امسال به موفقیت برسیم. سال گذشته همین‌ موقع استقلال پنجم بود، امسال در بدترین شرایط سوم هستیم و با صدر هم یکی دو امتیاز بیشتر فاصله نداریم.

وی در خصوص تعویض سیاوش یزدانی اظهار داشت: این تعویض تاکتیکی بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول