اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ربیعی: امیدوارم در آخرین بازی نیم‌فصل نتیجه خوبی بگیریم/مس رفسنجان بی‌حاشیه و فنی است

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: امیدوارم این آخرین بازی خودمان در نیم فصل اول را به‌درستی و با نتیجه خوب به پایان برسانیم و خودمان را برای نیم‌فصل دوم مسابقات مهیا کنیم.

ربیعی: امیدوارم در آخرین بازی نیم‌فصل نتیجه خوبی بگیریم/مس رفسنجان بی‌حاشیه و فنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، محمد ربیعی در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن اظهار داشت: تیم ذوب آهن امسال یکی از بهترین تیم‌هاست و به هیچ عنوان به جایگاه این تیم در جدول نگاه نمی‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان ادامه داد: تیم ذوب آهن می‌دانم تیم خوب و با کیفیتی و قابل احترام و تیم ما هم فکر می‌کنم توانستیم مقداری از آن شخصیتی که مدنظر من در ابتدای سال بوده برای مس رفسنجان ایجاد کنیم و امیدوارم این آخرین بازی خودمان در نیم فصل اول را به‌درستی و با نتیجه خوب به پایان برسانیم و خودمان را برای نیم‌فصل دوم مسابقات مهیا کنیم.

وی افزود: فکر می‌کنم از لحاظ کیفی چون هر دو تیم روی مدار بازی روی زمین و انجام بازی‌های ترکیبی جزو تیم‌های خوب هستد فردا روز خوبی برای هواداران هر دو تیم باشد.

ربیعی در خصوص بازی با پرسپولیس گفت: تمام بازی‌های لیگ سخت است نتیجه و راندمان هم مشخص است و می‌بینیم که رقابت به ویژه در یک قسمتی از جدول خیلی به هم نزدیک است و ما هم با چهار روز فاصله بر خلاف تیم رقیب‌مان بلافاصله بدون تمرین بعد از بازی پرسپولیس خودمان را برای این بازی مهیا می‌کنیم دغدغه‌ای که داریم مصدومیت است، پنج شش بازی درگیر این مسئله هستیم.

وی ادامه داد: کریم‌زاده را به عنوان محروم داریم که در بازی قبلی اخراج شد، نورمحمدی و سالاری را نداریم قاضی را فردا داریم و یکی، دو نفر از بچه‌ها بعد از بازی پرسپولیس آسیب‌دیده هستند اما تمام تلاش تیم پزشکی این است که به بازی برسند.

وی خاطرنشان کرد: به کادر ذوب آهن خسته نباشید می‌گویم جزو تیم‌های خوب و پرمهره ای هستند، باشگاه دارای وزن و اعتباری است فینالیست آسیا بوده از هر نظر برای ما قابل احترام هستند و هم من هم کل تیم درک  مناسبی داریم از اینکه با رقیب قدرتمندی روبه‌رو هستیم.

ربیعی در مورد داوری گفت: صحبتی ندارم، در برابر تیم‌های قدرتمند مانند پرسپولیس اگر تأخیر به‌کار ببریم نمی‌توانیم برنامه‌ها را جاری کنیم. اینها جزو پروژه‌های من در آینده است که نیاز به تمرینات و جلسات تمرینی زیاد است. من جزو مربیانی هستم که مدار برنامه‌ها تاکتیکی را در تمرین کاربردی می‌کنم و اینقدر تکرار می‌کنم که ملکه ذهن بچه‌ها شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ما خیلی کار کردیم و خیلی زحمت کشیدیم، تیم‌هایی که از لیگ دسته اول به لیگ برتر می‌آیند بسیار شرایط سختی دارند جداکردن تیم‌‌ها از آخر جدول به کمر جدول خیلی کار سختی است چون ما محدودیت در تمامی ابعاد داریم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان اظهار کرد: ما در رفسنجان از نظر سخت افزار و ساختار محدودیت داریم و باشگاه شبانه‌روز در حال تلاش هستند و باید بتوانیم شرایط ایجاد کنیم، ما جلوی تیمی می‌رویم که بازیکن خارجی داریم که این تبعیض است.

ربیعی گفت: با تیمی که فردا بازی داریم دو، سه بازیکن خارجی دارد و اینها متفاوت می‌کند اما گله‌ای نیست و تمکین نسبت به قوانین و قانونگذار می‌کنیم.

ربیعی بیان کرد: بچه‌های ما به دلیل همتی که داشتند و شرایط خانوادگی‌ که توانستیم در تیم ایجاد کنیم و وحدت و مودتی که در مجموعه تیم ایجاد کردیم بچه‌ها در این مدار با من همگام آمدند و فکر می‌کنم مس رفسنجان را تبدیل به یک تیم بی‌حاشیه که شخصیت تیمی و فنی دارد تبدیل کردیم و رفته رفته باید به آن شاخ و برگ بیشتر بدهیم که تیم نظام‌مندتر شود. از بازیکنانم برای تلاش مجدانه‌شان تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول