اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

علی‌محمدی: گرفتن 3 امتیاز از استقلال حق سپاهان بود/نمی‌شود تیم قلعه‌نویی را با تیم نویدکیا مقایسه کرد

هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: 3امتیاز بازی امروز مقابل استقلال حق ما بود چون به حریف اصلا فرصت ندادیم.

علی‌محمدی: گرفتن 3 امتیاز از استقلال حق سپاهان بود/نمی‌شود تیم قلعه‌نویی را با تیم نویدکیا مقایسه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، جلال علی محمدی بعد از برتری سپاهان مقابل استقلال اظهار داشت: بازی از طرف ما خیلی خوب شروع شد و در همان ابتدا 2 گل زدیم. در نیمه دوم عقب نشستیم اما با این وجود به استقلال فرصت ندادیم. در مجموع این 3 امتیاز حق ما بود.

وی در خصوص حضورش در ترکیب سپاهان نسبت به فصل حضور قلعه‌نویی و اینکه برخی بازیکنان سپاهان شرایط بهتری دارند گفت: نوع فوتبالی که نسبت به آن زمان بازی می‌کنیم دلیل بیشتر بازی کردن من است. نمی‌شود آن تیم را با تیم الان مقایسه کرد، آن تیم هم قوی بود و اکثر بازی ها را می‌بُرد. الان شرایط بازی ما با قبل خیلی فرق دارد، شاید دلیل بیشتر بازی کردن من به خاطر نوع فوتبال امروز سپاهان است ولی در مورد بقیه بازیکنان نمی‌توانم نظر بدهم.

هافبک سپاهان در خصوص صدرنشینی تیمش عنوان کرد:ما 14 هفته سعی کردیم به صدر جدول برسیم، شاید یکی دوبار در آستانه رسیدن به صدر جدول بودیم اما نشد. در نیم فصل دوم کار ما خیلی سخت است هر چند دوست دارم آخر فصل یک جام به هواداران تیم بدهیم.

علی‌محمدی در خصوص سبک بازی سپاهان گفت: نویدکیا همیشه ایده آل گرا بوده و به فکر بالاترین سطح فوتبال است. تیم ما رو به صعود است ولی خیلی می‌توانیم بهتر باشیم. پتانسیل تیم ما خیلی زیاد است چون نفراتی که حتی در سپاهانِ امروز کم بازی می‌کنند می‌توانند در تیم‌های دیگر به صورت ثابت بازی کنند. همین مساله می‌تواند به تییم ما در ادامه فصل کمک کند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول