اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

چرچیچ: مس رفسنجان تیم منظمی است/فردا شانس تغییر در جایگاهمان را داریم

سرمربی موقت تیم ذوب آهن گفت: مس رفسنجان تیمی است که خیلی انضباط را رعایت می‌کند و برای نتیجه بازی می‌کنند، ما هم خیلی خوب کار کردیم و امیدواریم فردا کارمان را خیلی خوب انجام دهیم و در نهایت خوشحال بازی ما باشیم.

چرچیچ: مس رفسنجان تیم منظمی است/فردا شانس تغییر در جایگاهمان را داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، میلیچ چرچیچ  امشب در نشست خبری پیش از بازی مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: فردا آخرین بازی از نیم فصل اول است و ما پیش‌بینی داریم فردا بازی سختی باشد چون تیم مس رفسنجان تیم خیلی خوبی است و سازماندهی و نظم و انضباط خیلی خوبی به ویژه در بخش سازمان دفاعی دارد و جایگاه بهترین نسبت به ما در جدول دارند و آنها 19 امتیاز و ما 11 امتیاز داریم. 

وی ادامه داد: ما برای این بازی هفت روز فرصت داشتیم که آماده شدیم از این رضایت داریم در طول این هفته بازیکنان خوب کار کردند و اگر می خواهیم فردا برنده بازی باشیم و سه امتیاز را بگیریم باید انرژی و توان بیشتری بگذاریم.

سرمربی موقت ذوب آهن با احترام به تیم مس رفسنجان افزود: فردا ما این شانس را داریم که کیفیت خودمان را نشان دهیم و ما از جایی که در جدول داریم رضایت نداریم، امیدوارم فردا بازی خوبی داشته باشیم و در واقع بتوانیم شرایط بهتری نسبت به بازی با سپاهان رقم بزنیم.

چرچیچ ادامه داد: ما تلاش کردیم مشکلاتی که در بازی با سپاهان داشتیم رفع کنیم، جلسه آنالیز داشتیم با بازیکنان هم صحبت کردیم و اعتقاد دارم اگر فردا طبق تمرینی که انجام دادیم فردا هم بتوانند کیفیت خوبی داشته باشند در مسیر خوب و درستی قرار خواهیم گرفت.

وی در خصوص محرومان و مصدومان بازی فردا خاطرنشان کرد: ما در واقع تعدادی بازیکن مصدوم داریم اما به تمام بازیکنانی که همراه داریم اعتماد کامل داریم و بازیکنانی که فردا وارد زمین می‌شوند همه آماده هستند، بازیکن محرومی برای فردا نداریم.

سرمربی موقت ذوب آهن ادامه داد: مس رفسنجان تیمی است که خیلی انضباط را رعایت می‌کند و برای نتیجه بازی می‌کنند نظم و انضباط خوبی در سازمان دفاعی دارند و کیفیت خوبی در فاز حمله دارند ما هم خیلی خوب کار کردیم و امیدواریم فردا کارمان را خیلی خوب انجام دهیم و در نهایت خوشحال بازی ما باشیم.

مربی ذوب آهن در خصوص داوری گفت: من در مورد داوری صحبت نمی‌کنم ما اینجا هستیم که فوتبال بازی کنم پیش‌بینی بازی خوبی برای فردا دارم و تمام اتفاقات بازی فردا برای ما مهم است.

وی تصریح کرد: ما فردا این شانس را داریم جایگاهمان را در جدول تغییر بدهیم و باید نهایت تلاش‌مان را انجام دهیم و حالت تیم‌مان در قالب تیمی بهتر باشد و نظم و انضباط را رعایت کنیم و بازیکنان به استراتژی که فردا داریم احترام بگذارند.

انتهای پیام/80016/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول